(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste åka alldeles strax. Så om det lyckades med icke-käk får vi fortsätta imorgon. Annars så GRATTIS ONDA!

"Spela inte död som tv:s testbild, du måste ge oss lite program, madame. Du är ung men jag är yngre, jag har fyllt tjugoett, kom och visa mig vägen fram. Leva livet, kom så ska vi leva, leva livet, kom så ska vi leva". *skrålar högt för mig själv, katten och hunden*

Uppdatering
Piuh, Äntligen har man fått ordning på tekniken och programledningen kan andas ut.
Men när resultatet ska presenterar för svenska folket så är kuvertet tomt!!!

Man söker frenetiskt högt och lågt och t o m i pentryt men resultatet är helt enkelt borta. Det finns inget annat att göra än att göra om omröstningen i morgon.

DagDL kl 22.00
återkommer om nattDL.

Eh Alltså här har jag varit och fixat med lite smått och gott och tänkte att jag skulle komma tillbaka till något slags resultat, men testbild? :cautious:

Uppdatering
Piuh, Äntligen har man fått ordning på tekniken och programledningen kan andas ut.

Man söker frenetiskt högt och lågt och t o m i pentryt men resultatet är helt enkelt borta. Det finns inget annat att göra än att göra om omröstningen i morgon.

DagDL kl 22.00
återkommer om nattDL.

Haha, lika dåliga som vi är att lyncha ulvarna är de på att käka :p gissar att det är lagom livat i lyan just nu :D

Uppdatering

DagDL kl 22.00
återkommer om nattDL.
Leken då ulvarna lynchar goda men missar de flesta käken?O_o

Nu måste vi väl kunna hitta en onding att lyncha?

Det här är den mest spännande leken jag varit med om :D

Vet dock inte om lyan är värdelösa eller inte, jag menar - ingen av dem har åkt ut men de har bara lyckats med käket EN gång :rofl:

Ok... Så kvar är alltså:
FiaM - som jag tror är ond baserat på hur hon röstat samt betett sig.
LindgrenV - som jag tror är ond baserat på hur hon röstat samt skrivit bland annat om att alla hängde på hennes röst på quarter.
Blacksmithfarm - som jag bara fått för mig är god och känner mig supernojjig över nu...
Cirkus - som jag misstänker att gabby siat god och därför håller som god.
Snurrfian2 - som också är sådär svår att få grepp om.
Klara - som jag inser att jag helt missat. Gaah!
Mirtai - som alltid är skum och konstig för mig, så jag vill skriva ond men har inga handfasta teorier för.

Kan det vara FiaM, LindgrenV, Mirtai och Snurrfian2 som sitter och skrattar åt oss fast är väldigt, väldigt hungriga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
19 029
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 777
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
29 733
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
25 253
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar