Jag tror nog det.
Alltså om lyan lyckas med att överleva utan förluster så har de ju gjort ett strålande jobb - så hall of fame på det viset
Vet att det hänt en gång tidigare, när jag satt i lyan. Inte ofta det händer så till ulvarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog det.
Alltså om lyan lyckas med att överleva utan förluster så har de ju gjort ett strålande jobb - så hall of fame på det viset
Det har blivit lite tekniska problem, vi jobbar hårt på att lösa dem...
Vi återkommer så snart vi har mer information...
typiskt Lek(program)ledare att dra ut på resultatet in absurdumDet har blivit lite tekniska problem, vi jobbar hårt på att lösa dem...
Det har blivit lite tekniska problem, vi jobbar hårt på att lösa dem...
Den bilden ger minnen...Det har blivit lite tekniska problem, vi jobbar hårt på att lösa dem...
Eh Alltså här har jag varit och fixat med lite smått och gott och tänkte att jag skulle komma tillbaka till något slags resultat, men testbild?
Jag kan fölvaka om du tar min pipande huligan som vill pippa med grannens tik som höglöper?Du kan få fölvaka hela natten med mig om du vill!
jag fölvakar medDu kan få fölvaka hela natten med mig om du vill!
Uppdatering
Piuh, Äntligen har man fått ordning på tekniken och programledningen kan andas ut.
Men när resultatet ska presenterar för svenska folket så är kuvertet tomt!!!
Man söker frenetiskt högt och lågt och t o m i pentryt men resultatet är helt enkelt borta. Det finns inget annat att göra än att göra om omröstningen i morgon.
DagDL kl 22.00
återkommer om nattDL.
Jag kan fölvaka om du tar min pipande huligan som vill pippa med grannens tik som höglöper?
Leken då ulvarna lynchar goda men missar de flesta käken?Uppdatering
Piuh, Äntligen har man fått ordning på tekniken och programledningen kan andas ut.
Men när resultatet ska presenterar för svenska folket så är kuvertet tomt!!!
Man söker frenetiskt högt och lågt och t o m i pentryt men resultatet är helt enkelt borta. Det finns inget annat att göra än att göra om omröstningen i morgon.
DagDL kl 22.00
återkommer om nattDL.