Alltså, det här måste vara leken med bara goda.
Nähä! Jag blev ju käkad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det här måste vara leken med bara goda.
Japp du har fattat rättAlltså, jag känner mig helt slut i huvudet, lite för mycket IRL idag och så det här som verkligen känns helt förvirrat för mig, jag tänker inte ens försöka förstå vad som hände just nu. Jag återkommer imorgon, för visst har jag fattat det rätt att nattdl har varit och att det nu är dag dl som gäller? Är den 22 imorgon också? @Paddington @bollen__ ? Eller har jag missförstått något nu?
Skönt att jag begrep något åtminstone...Japp du har fattat rätt
jag fölvakar med
på förra vaket hade jag det, vakade åt goda vänner som köpt en av mina uppfödningar, samtidig som jag själv sover i stallet för övervakning av en nordsvensk travare jag åtagit mig att fölvaka på. hon är förstagångare så lämnar inget åt slumpen där. Jag har 20 minuters resväg till stallet så vågar inte förlita mig till bara kamera Hon har haft fulla juver sedan en vecka och har klivit upp över 20 på reffen sedan ett par dagar tillbaka, beräknad till 11/6Har du webkamera? Jag har bara snabbchatten på fb...
Tror du verkligen de kan sova?Och för nytillkomna tittare och för er som somnat på sofflocket påminner jag om att NattDL redan varit så nästa uppdatering blir DagDL kl 22.00
jag sover inteTror du verkligen de kan sova?
nä jag fölvakar på 8 dygnet på raken ( 2 olika ston, tom båda samtidigt under ett par dagar)Klart du inte gör, du är ju död
Grattis!Ett stycke hingstföl fött inatt 04.01!! Mörkbrun utan tecken. Väntar på att efterbörden ska släppa , har ringt vet som kommer med oxytocin sprutor om ett tag. Hur har det gått för dig @Habina ?
Grattis!Ett stycke hingstföl fött inatt 04.01!! Mörkbrun utan tecken. Väntar på att efterbörden ska släppa , har ringt vet som kommer med oxytocin sprutor om ett tag. Hur har det gått för dig @Habina ?
Ett stycke hingstföl fött inatt 04.01!! Mörkbrun utan tecken. Väntar på att efterbörden ska släppa , har ringt vet som kommer med oxytocin sprutor om ett tag. Hur har det gått för dig @Habina ?