(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag känner mig helt slut i huvudet, lite för mycket IRL idag och så det här som verkligen känns helt förvirrat för mig, jag tänker inte ens försöka förstå vad som hände just nu. Jag återkommer imorgon, för visst har jag fattat det rätt att nattdl har varit och att det nu är dag dl som gäller? Är den 22 imorgon också? @Paddington @bollen__ ? Eller har jag missförstått något nu? :crazy:

Alltså, jag känner mig helt slut i huvudet, lite för mycket IRL idag och så det här som verkligen känns helt förvirrat för mig, jag tänker inte ens försöka förstå vad som hände just nu. Jag återkommer imorgon, för visst har jag fattat det rätt att nattdl har varit och att det nu är dag dl som gäller? Är den 22 imorgon också? @Paddington @bollen__ ? Eller har jag missförstått något nu? :crazy:
Japp du har fattat rätt :)

Har du webkamera? Jag har bara snabbchatten på fb... :arghh:
på förra vaket hade jag det, vakade åt goda vänner som köpt en av mina uppfödningar, samtidig som jag själv sover i stallet för övervakning av en nordsvensk travare jag åtagit mig att fölvaka på. hon är förstagångare så lämnar inget åt slumpen där. Jag har 20 minuters resväg till stallet så vågar inte förlita mig till bara kamera Hon har haft fulla juver sedan en vecka och har klivit upp över 20 på reffen sedan ett par dagar tillbaka, beräknad till 11/6

Klart du inte gör, du är ju död :nailbiting:
nä jag fölvakar på 8 dygnet på raken ( 2 olika ston, tom båda samtidigt under ett par dagar)
fast jag känner mig som död mellan varven IRL, i leken så är jag ju borta iofs, så kan ju spöka lite för ulvarna och tala om ATT JAG VET VILKA NI ÄR! ( så rackarns tur för er att jag inte får delge det :devil: )
Och nääää- har inte frågat LLs

OM jag ska vara ärlig så är det läge för BoP-ar för mig - på ett DL5 (?). Alltså såhär värdelös har jag aldrig känt mig förut. Värst är att jag drog igång mot Lobelia, men jag kan ju ge mig fan på att mina andra ulvkandidater också är goda.

Jag sitter och funderar lite över FiaM, hon menar att varken jag, Habina eller Lindgrenv för leken framåt, Lindgrenv har jag haft samma invändning emot men jag tycker att jag åtminstone försöker att vrida och vända och fundera över alla deltagare. FiaM själv verkar ha fastnat lite i huruvida Cirkus verkligen är siad god, vilket är ungefär det enda jag känner mig relativt säker på.

Ett stycke hingstföl fött inatt 04.01!! Mörkbrun utan tecken. Väntar på att efterbörden ska släppa , har ringt vet som kommer med oxytocin sprutor om ett tag. Hur har det gått för dig @Habina ?

Jag fick mitt stoföl! :banana: I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. :rofl: Helt underbart och jag är såååå lycklig! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
19 029
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 777
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
29 733
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
25 253
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar