Grattis!!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
Grattis!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
Grattis! Rena fölningsnatten! Men både du och @quarter4ever vet att det krävs bilder va? Annars blir det synd om er!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
grattis!!!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
Grattis! Rena fölningsnatten! Men både du och @quarter4ever vet att det krävs bilder va? Annars blir det synd om er!
grattis så glad för din skull !!!!Jag fick mitt stoföl! I morse kl 06 fölade hon. Då hade jag vaknat varje timme under natten alldeles av mig själv, för att kolla på mobilen ifall jag missat ett sms. Helt underbart och jag är såååå lycklig!
Ska bara få ut efterbörden ( hämtar oxytocin nu ) så kommer bilder på båda underverken som kommit i denna lekenGrattis! Rena fölningsnatten! Men både du och @quarter4ever vet att det krävs bilder va? Annars blir det synd om er!
Lilla plutten då! Han blir nog pappa upp i dan!Ok försöker från mobilen , hoppas det funkar. Föl nr 1 född 6/6. Hingst e All Dun Working U Baloos PocaHontas.
Pappa ser ut så här
Tror han blir samma som sin far i färgen som stor fast han har lite vitt på benen också
Du föder alltså upp ulvar? Du kan väl fråga uppfödaren... om en bild alltså!Jag har ju ingen egen bild. Känns som jag inte kan posta uppfödarens bild till höger och vänster heller. Men tänkt dig en luden fiskbulle bara!
En till alldeles underbar! Det där är dessutom mer min typ av häst!Fölet som kom imorse nordsvensk av travstam ( måste kolla upp vad föräldrarna heter. Mamma kallas Alfa iaf
Hingst som jag tror blir svart , när han torkade såg han lite grådassig ut. Trodde först han skulle bli mörkbrun.
Hur kan du vara så säker på att det är just tre ulvar?Roller:
Ängel
Välsignad
Brevbärare
Bybo
Får
Ulvar (3 st)
Ja, det undrar jag med? (@FiaM)Hur kan du vara så säker på att det är just tre ulvar?
Ja, det undrar jag med? (@FiaM)
Sitter du kanske i lyan och vill lura i oss att ni minsann bara är tre och därför inte vinner om det ryker en god idag?
Jag tror nämligen att ni är fyra
(edit avd. läs om läs rätt...)
De delar de vanliga ulvarna och fårulven Men vi är överrens om 4 i lyan i alla fall?
För att vi verkar ha kommit fram till att det är fyra i lyan, då borde det vara ett får och tre ulvar?Hur kan du vara så säker på att det är just tre ulvar?
OkDet stämmer, jag har räknat ett får och tre ulvar eftersom det hela tiden har pratats om fyra i lyan.
Ok, då är jag med på hur du menar, jag fattade det som om du menade att får plus ulvar var 3, därför reagerade jag!För att vi verkar ha kommit fram till att det är fyra i lyan, då borde det vara ett får och tre ulvar?