(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, inte mycket skrivet ikväll... Ulvarna ligger lågt förstår jag.

Ren logik nu... Cirkus bör vara siad god, låt oss leka med tanken att mirtai är det också. Jag vet min roll och så finns det en god till. Resterande måste vara ulvar, dvs någon av klara, blacksmithfarm, lindgrenV, FiaM och Snurrfian2 är god. Jag kan hålla med cirkus om att snurrfian2 skulle kunna vara fårulv, däremot hävdar jag att DL1 stod mellan tre goda. Så ulvarna kunde roa sig precis som de ville...

Jag tycker att blacksmithfarm har resonerat väl genom hela leken, tex nu #783 var väldigt behjälpligt för mig. Jag tror därför att hon är den goda av de fem på min osäkerlista.

LindgrenV har jag tidigare nämnt att jag tyckt spelat mycket för gallerierna, tex när hon inte förstod vad som hände i DL1 och när hon ojjade sig över att quarter4ever fick ett drev på sig. Luktar ulv...

FiaM har jag pratat mig varm om tidigare och eftersom tiden börjar rinna ut så tänker jag rösta nu. Hoppas LL godkänner mina korta men kärnfulla teorier idag. :)

Habina röstar på FiaM

Hon har hela leken igenom känts som en ulv som sitter med facit. Försöker hålla alla möjligheter öppna genom att inte ondförklara någon, missar helt när jag godförklarar henne utfrån att gabby siat henne, något en god förstås inte skulle missat. Jag tror hon missar det helt enkelt för att hon vet att gabby inte kan sia henne god, eftersom hon är ulv.

DL 5 22:00
14:23 Blacksmithfarm röstar på FiaM
20:02 cirkus röstar på Snurrfian
20:44 Snurrfian röstar på FiaM
21:05 Klara röstar på FiaM
21:13 FiaM röstar på Snurrfian
21.51 Mirtai röstar på FiaM
21.52 Habina röstar på FiaM
21.56 LindgrenV röstar på FiaM

FiaM: 6
Snurrfian: 2

Senast ändrad:
Jag har i skrivande stund fem minuter på mig att få ihop teorier och rösta. På grund av ett mindre missöde under kvällen (handlade, glömde kortet och insåg det i kassan, sprang hem, sprang tillbaka, sprang hem igen efter att ha handlat och har således tidspress nu). Hinner därför inte läsa det allra sista som inkommit så detta kan ju bära eller brista :nailbiting:

Jag tycker fortfarande att FiaM är jävligt mysko, vilket jag tyckte även igår. Misstänker att det kan gömma sig en eventuell fårulv här om man ser till röstningarna. Baserat på detta och tidigare inlägg lägger jag därför min röst här:

LindgrenV röstar på FiaM

Har även funderat lite på Snurrfian nu när dessa två är alternativen. Och det är jäkligt otäckt nu för båda spelar som om de skulle kunna vara potentiella får. Men det finns ju bara ett får!! Så jag hoppas innerligt att den av dem som inte är fåret är ulv.

Och nu är det dags att presentera vilken stad som kommer att anordna festivalen..

Efter hårt kämpande där man slagit ut stad på stad men även förlorat viktiga nyckelpersoner såsom Christer Björkman är det färdigt att Eurovision 2016 kommer att hållas i….

SRF_publik_035_2.jpg

Ni kan redan nu förköpa era biljetter på http://www.swedenrock.com/

FiaM var Kommunalrådet i Säffle (Välsignad)

GRATTIS ONDA!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
19 029
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 777
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
29 732
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
25 252
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar