Men tack själv Det var jätteroligtStort tack till alla deltagare för en fantastiskt kul och skitspännande lek!!!
Å jättetack till min eminenta kollega @bollen__ Nu är du färdig att hålla dina egna lekar - jag ställer gärna upp som sidekick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tack själv Det var jätteroligtStort tack till alla deltagare för en fantastiskt kul och skitspännande lek!!!
Å jättetack till min eminenta kollega @bollen__ Nu är du färdig att hålla dina egna lekar - jag ställer gärna upp som sidekick
Det är jag som har spelat fruktansvärt illa, jag har inte haft tid och därför fått panik och ifrågasatt även sådant som jag trodde att jag var säker på som tex cirkus. Förlåt!
Hade vi ätit M den natten så hade vi aldrig fått ätaDet roliga med detta är att vi troligtvis misslyckats med ALLA käk om det inte varit för att vi resonerat som så att "vi käkar Habina i stället för Mirtai, för M åker ju alltid först så det är synd om henne"
Tack.Jaha, jag var i allafall inte sämst på att skicka brev
Fan så irriterande att jag inte höll kvar vid Snurrfian igår. Och jag känner mig bra som i allafall fattade att hon var fårulven tillslut.
Dagens strategi för mig var att se vad som hände om jag la en annan röst än FiaM - uppenbart var att de onda bara behövde en enda som la sin röst på samma som dom så var saken biff.
Jag bugar för en skicklig lya., Även om jag misstänkt er allihop mer eller mindre. ja inte Klara då'rå. Hon var den som jag tyckte teoriade extremt bra - nästan så jag bliev misstänksam bara för et.
Tack för paketet, lyckades du förstå vad jag fått reda på?Jaha, jag var i allafall inte sämst på att skicka brev
Fan så irriterande att jag inte höll kvar vid Snurrfian igår. Och jag känner mig bra som i allafall fattade att hon var fårulven tillslut.
Dagens strategi för mig var att se vad som hände om jag la en annan röst än FiaM - uppenbart var att de onda bara behövde en enda som la sin röst på samma som dom så var saken biff.
Jag bugar för en skicklig lya., Även om jag misstänkt er allihop mer eller mindre. ja inte Klara då'rå. Hon var den som jag tyckte teoriade extremt bra - nästan så jag bliev misstänksam bara för et.
Men BSF, det var ju den enda jag var säker (eller ja, 98%) på var ond, hur kommer det sig att ingen annan misstänkte henne ens litegrann??
Det är jag som har spelat fruktansvärt illa, jag har inte haft tid och därför fått panik och ifrågasatt även sådant som jag trodde att jag var säker på som tex cirkus. Förlåt!
och där ser man vad ett (med betoning på ETT ) lyckat käk betyder för lyans chanser att vinnafacit är att onda spelade djäkligt bra!
Vilken spionrad fick du? Fick du den att dolda rösten låg på Gabby_ossi? För i så fall noterade jag det och det var därför jag trodde du var god. Ända tills jag glömde bort det idag...
fast då var det faktiskt den välsignade som var käket
Ja, vi hade ju onekligen en väldig tur som blev av med spionen.
Och vi var lätt frustrerade på alla misslyckade käk. Inte förrän igår med det misslyckade käket på Fia lyckades vi få ihop vem av er som hade vilken roll.