Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att jag inte har någon stensäker teori om någon, jag kan följa med dig mot Lindgren om du vill, henne är jag osäker på. Snurris seglar upp som en kandidat med alla feltolkningar om eventuell sia om dig. Mirtai vill jag inte rösta på för gabby höll henne åt goda hållet.
Här är lite i lägg från Gabby. @Klara har citerat dem tidigare. Jag har fetat det hänvisar till.
Såhär skriver hon om mig först:
Här hSR hon ju svängt om mig och skriver att jag och Cirkus är goda.
Här fortsätter hon skriva att hon håller cirkus som god:
Med den hänvisningen förstår jag inte hur du kan missa det jag fetat ovan? Vill du inte se? Jag tycker st känns märkligt att mena att det inte är ett utpekande! Så därför, och eftersom jag väljer att lita på cirkus så faller min röst på Lobelia
Mirtai röstar på Lobelia
Tyvärrser jag lite för mycket om och men i det, men jag har skrivit ett inlägg där jag håller dig god för just det utpekandet.....Jag tror bara inte det är en sia.
Snacka om att det där inte hjälpte dig....Det tycks som lyan inte ens behöver sin dolda röst![]()
Snacka om att det där inte hjälpte dig....![]()
På Q menar jag.Okej. Cirkus svarar att hon inte tvivlar på Lobelia. Det räcker åt mig.
Utöver det så har Lobelia röstat på två som vi vet var goda. Varav en sen röst på GO
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
samtidigt kan vi meddela att ovanstående grupp från Pantamera-reklamen kommer att vara paus-underhållning under den stora finalen. Melodifestivalkommittén vill visa på det gröna miljö-tänket och föra det vidare ut i Europa...