Paddington
Trådstartare
Vaaa, vem har sagt ngt om att JAG ansvarar för rösträkningen??Men din ondsinta jäkel
Dotterns plan kommer 10 minuter tidigare än beräknat och jag måste snart åka.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaaa, vem har sagt ngt om att JAG ansvarar för rösträkningen??Men din ondsinta jäkel
Dotterns plan kommer 10 minuter tidigare än beräknat och jag måste snart åka.....
Snälla, söta, gulliga LL, kan ni inte skynda på?Vaaa, vem har sagt ngt om att JAG ansvarar för rösträkningen??![]()
Snälla, söta, gulliga LL, kan ni inte skynda på?![]()
Uppdatering!
Nu när Christer Björkman är ute ur leken så lyckades Stockholm (trots att de redan är ute) muta en i festivalstaben och se till att Malmö blir diskvalificerat från vidare tävlan iom att de nyss arrangerat festivalen.
Lobelia var bybo
@Paddington och jag föreslår att vi kör ett snabbare NattDL om det är okej med alla? Isåfall skicka in era ev. val så fort som möjligt?!
Säg inte så där, hur tror du vi ser ut om LL drar ut på det i tre veckor!Precis vad jag sade till stoet också! Men hon gick minsann ändå tre veckor över tiden.![]()
eftersom du så snällt alltid lånar ut toan så ställer jag min dyngstack till förfogande
Säg inte att jag inte försökte få dig att ändra dig
Säg inte att jag inte försökte få dig att ändra dig![]()
Alltså är det Hall of Fame/Shame-varning på denna leken eller?![]()