Jag lutar åt att ni har hakat upp er på varandra. En av er kan vara god och den andra ond. Tror inte ni båda är onda dock. Ni båda kan också vara godaJust nu är jag mest oroad över att jag tycker att Lobelia är så skum att jag inte ser någon annan i leken. Både hon och LenaH känns obehagligt teamade mot mig och då tror jag inte att de båda är i lyan för så skulle de inte göra däremot är det inte osannolikt att den ena är det och så får den med den andra med sig mot mig. Gaahh jag vill inte fastna här.
Jag grunnar fortsatt även på Mirtai och LenaH ? Hänger kvar sedan första dl måste jag medge men nu taggar LenaH just Mirtai ? Kan det ändå vara en ledarvarg som viftar för fullt -vilket jag ändå fick en känsla av i första DL?
Tål att funderas på
Jag grunnar på om jag kan ha misstagit mig på Ceta faktiskt det är ju inte helt enkelt när alla famlar i mörkret denna leken (utom kanske just ledarvargen åndå )
Jag känner att jag inte vill koncentrera mig på Ceta idag trots allt. Hon har skrivit en del som jag tycker har stor relevans