Gör jag väl inte? Röstar på dig för att du vill ha mig till borgmästare, sa inget om att du inte ville äta inälvsmat....Och så röstar du på mig pga mitt svar på obligatoriska frågan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör jag väl inte? Röstar på dig för att du vill ha mig till borgmästare, sa inget om att du inte ville äta inälvsmat....Och så röstar du på mig pga mitt svar på obligatoriska frågan
Nej jag skrev ju att det blev felGör jag väl inte? Röstar på dig för att du vill ha mig till borgmästare, sa inget om att du inte ville äta inälvsmat....
Får du göra snabbare nästa gång om du inte vill jag ska hinna svara på vad du skriverNej jag skrev ju att det blev fel
Som den djurvän jag är så tycker jag detta av de tre citat som cirkus skriver skulle kunna tyda på en god cirkus och även hennes återhållsamma stil hittills likasåJisses det här kommer bli en utmaning, jättemånga deltagare och nya kluriga roller.
Jag vet inte alls vad som är den märkligaste rätten, mycket läskigt finns som jag undrar över hur de ens kom på. Äcklad blir jag av de som tex äter hundkött - helt otänkbart för mig - men det är mer kulturellt än historiskt kanske. Annars är ju grisfötter rätt märkligt också
Som den djurvän jag är så tycker jag detta av de tre citat som cirkus skrivit skulle kunna tyda på en god cirkus och även hennes återhållsamma stil hittills likasåJisses det här kommer bli en utmaning, jättemånga deltagare och nya kluriga roller.
Jag vet inte alls vad som är den märkligaste rätten, mycket läskigt finns som jag undrar över hur de ens kom på. Äcklad blir jag av de som tex äter hundkött - helt otänkbart för mig - men det är mer kulturellt än historiskt kanske. Annars är ju grisfötter rätt märkligt också
Får du göra snabbare nästa gång om du inte vill jag ska hinna svara på vad du skriver
Se! Sa ju att du egentligen inte har det minsta dåligt samvete för att du mördar mitt namn stup i kvarten!Du... madagaskar
Se! Sa ju att du egentligen inte har det minsta dåligt samvete för att du mördar mitt namn stup i kvarten!
Öh. Okej? Vad menar du med detta egentligen går ju att låta bli att nominera mig som bm om du ändå tror jag skulle vara ond? Förstår inte hur du tänker helt enkeltGlömmerallt röstar på qitis till Borgmästare efterom jag inte vill ha en BM som käkar upp mig.
glömmerallt röstar på qitis eftersom jag är rädd att hon ändå kommer käka upp mig, för det som skrämmer med rollistan är risken för en ond BM
Jag vet inte hur mycket jag kommer orka vara vara aktiv i kväll men ska försöka kika in innan dl.
Men varför vill du lägga borgmästarerösten på någon du redan tror är ond ?Glömmerallt röstar på qitis till Borgmästare efterom jag inte vill ha en BM som käkar upp mig.
glömmerallt röstar på qitis eftersom jag är rädd att hon ändå kommer käka upp mig, för det som skrämmer med rollistan är risken för en ond BM
Jag vet inte hur mycket jag kommer orka vara vara aktiv i kväll men ska försöka kika in innan dl.
Precis min tanke ocksåÖh. Okej? Vad menar du med detta egentligen går ju att låta bli att nominera mig som bm om du ändå tror jag skulle vara ond? Förstår inte hur du tänker helt enkelt
Det där låter väldigt mycket som nåt jag har skrivitMen, om någon redan har motiverat i femtioelva inlägg varför den tror en viss spelare är ond eller god, och sen inte tar med motivering i ett inlägg så innebär det inte att motståndarsidan får kompensation.
@Artline om BM är ond, gäller då BMs kraft eller gäller denna regel i en sådan situation?Om onda och goda är lika många kan onda inte vinna genom lottning om båda sidor har samlat sina röster på varsin kandidat. I en sådan situation faller ”lotten” på den goda har röstat på och leken går vidare.
Detta är för mig det skummaste hittills i lekenGlömmerallt röstar på qitis till Borgmästare efterom jag inte vill ha en BM som käkar upp mig.
Ta gärna med tiderna när ni uppdaterar röstlistan