Nej, men den är ju inte god utan ond.
Jag vet , men tänkte mer på att GA var rädd för att bli käk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men den är ju inte god utan ond.
Och ändå har du nominerat en till BM och röstat på en annan?Hur menar du att det var en ulv som gjorde bort sig? Jag förstår tanken med att inte riskera att få en ond BM så lika bra att nominera den man röstar på för lynch. Liksom hellre ingen BM än en ond.
Ja precis så.Hur menar du att det var en ulv som gjorde bort sig? Jag förstår tanken med att inte riskera att få en ond BM så lika bra att nominera den man röstar på för lynch. Liksom hellre ingen BM än en ond.
Exakt de.Vilka röster tänker du på då? De på @cirkus ? Det känns lite långsökt och ger för liten fördel, men samtidigt så vet man aldrig vad ulvarna tänker.
Det vill jag inte, varför tror du det? jag förstår inte vad som är otydligt?
Om @qitis är god så tror jag hon skulle bli en bra borgmästare(brukar vara aktiv och delaktig) därför röstar jag på Q som borgmästare. men jag ville motivera med något som skrivits i den här leken inte referera till tidigare lekar därför motiverade som jag gjorde.
Jag tänker mer på att q svarade att hon är god eftersom hon inte är i lyan. Att inte vara i lyan är ju inte synonymt med god i denna lek.Jag vet , men tänkte mer på att GA var rädd för att bli käk
Det är en stark roll, hålller inte med om att fördelen. skulle vara liten. Mycket obehagligt om BM titeln hamnar hos ulvarna.Vilka röster tänker du på då? De på @cirkus ? Det känns lite långsökt och ger för liten fördel, men samtidigt så vet man aldrig vad ulvarna tänker.
Exakt de.
det JAG tycker är konstigt är ju att det bästa är väl att försöka få en god borgmästare ?Ja precis så.
Men samtidigt är det helt värdelöst att resonera på det sättet, då skulle de onda kunna styra ännu mer över valet, då är den som blir borgmästare dömd att antingen lynchas eller käkas om det är en god i nästa DL.Det är en stark roll, hålller inte med om att fördelen. skulle vara liten. Mycket obehagligt om BM titeln hamnar hos ulvarna.
Seriöst? Tror du att jag skulle tillåta det om jag satt i lyan?
Jag skrev att jag förstår tanken men det innebär ju inte att jag vill göra likadant. Det kanske vore smartast, jag vet inte.Och ändå har du nominerat en till BM och röstat på en annan?
Jag skrev att jag förstår tanken men det innebär ju inte att jag vill göra likadant. Det kanske vore smartast, jag vet inte.
plus @fio och om jag missat någon annnan. Ja jag vill lyncha Borgmästaren, och nej jag vill inte rösta på någon annan där, däremot tänker jag ändra min vanliga röst för Q verkar inte bli BM.Vill du lyncha din borgmästare? Är det inte bättre att rösta på någon annan som borgmästare om du är rädd för att din nominerade kommer äta upp dig?
Skulle väl vara det dåFör att ulvar inte gör så?
Förstår inte varför det skulle vara inkonsekvent. Jag kan ju t.ex. förstå många röstmotiveringar utan att själv vara beredd att rösta efter dom.Ja nej jag vet inte heller men jag reagerade på att det det blev lite inkonsekvent.
Men om du inte ser nåt skumt i q, varför la du din röst där?plus @fio och om jag missat någon annnan. Ja jag vill lyncha Borgmästaren, och nej jag vill inte rösta på någon annan där, däremot tänker jag ändra min vanliga röst för Q verkar inte bli BM.
Jag ser alltså inget särskilt skumt i Q om det är där missförståndet blir? Det är Bm makten jag inte vill riskera hamnar hos lyan.
Du har ju lagt rösten på samma person!!Det vill jag inte, varför tror du det? jag förstår inte vad som är otydligt?
Om @qitis är god så tror jag hon skulle bli en bra borgmästare(brukar vara aktiv och delaktig) därför röstar jag på Q som borgmästare. men jag ville motivera med något som skrivits i den här leken inte referera till tidigare lekar därför motiverade som jag gjorde.