Ulvlek - Historieätarna

Hur menar du att det var en ulv som gjorde bort sig? Jag förstår tanken med att inte riskera att få en ond BM så lika bra att nominera den man röstar på för lynch. Liksom hellre ingen BM än en ond.
Och ändå har du nominerat en till BM och röstat på en annan?
 
Det vill jag inte, varför tror du det? jag förstår inte vad som är otydligt?

Om @qitis är god så tror jag hon skulle bli en bra borgmästare(brukar vara aktiv och delaktig) därför röstar jag på Q som borgmästare. men jag ville motivera med något som skrivits i den här leken inte referera till tidigare lekar därför motiverade som jag gjorde.

Jag tycker du ska läsa igenom ditt röstinlägg igen för det ser skumt ut. Du har ju även röstat på henne till lynch
 
Men för att börja med borgmästare rollen, jag tycker väldigt synd om @Pegasus63 som har åkt tidigt och jag hoppas att en röst på honom som borgmästare gör att hen får en chans att hänga kvar lite längre i leken den här gången. Snurrfian röstar på Pegasus63 som borgmästare.
 
Ja precis så.
det JAG tycker är konstigt är ju att det bästa är väl att försöka få en god borgmästare ?
Är det bättre att inte ha någon bm än en god Bm? :idea:
Inte nominerar man väl en man tror är ond? det är för mig så bakvänt tänkt iaf och jag förstår det inte helt enkelt O_o
Jag acceptarar att få röster på mig till lynch - men hänger inte med på detta tänket helt enkelt
 
Det är en stark roll, hålller inte med om att fördelen. skulle vara liten. Mycket obehagligt om BM titeln hamnar hos ulvarna.
Men samtidigt är det helt värdelöst att resonera på det sättet, då skulle de onda kunna styra ännu mer över valet, då är den som blir borgmästare dömd att antingen lynchas eller käkas om det är en god i nästa DL.
 
Vill du lyncha din borgmästare? :confused: Är det inte bättre att rösta på någon annan som borgmästare om du är rädd för att din nominerade kommer äta upp dig?
plus @fio och om jag missat någon annnan. Ja jag vill lyncha Borgmästaren, och nej jag vill inte rösta på någon annan där, däremot tänker jag ändra min vanliga röst för Q verkar inte bli BM.

Jag ser alltså inget särskilt skumt i Q om det är där missförståndet blir? Det är Bm makten jag inte vill riskera hamnar hos lyan.
 
plus @fio och om jag missat någon annnan. Ja jag vill lyncha Borgmästaren, och nej jag vill inte rösta på någon annan där, däremot tänker jag ändra min vanliga röst för Q verkar inte bli BM.

Jag ser alltså inget särskilt skumt i Q om det är där missförståndet blir? Det är Bm makten jag inte vill riskera hamnar hos lyan.
Men om du inte ser nåt skumt i q, varför la du din röst där?
 
Det vill jag inte, varför tror du det? jag förstår inte vad som är otydligt?

Om @qitis är god så tror jag hon skulle bli en bra borgmästare(brukar vara aktiv och delaktig) därför röstar jag på Q som borgmästare. men jag ville motivera med något som skrivits i den här leken inte referera till tidigare lekar därför motiverade som jag gjorde.
Du har ju lagt rösten på samma person!!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp