Idahoe
Trådstartare
Fråga inte mig hur folk tänker, jag är inte hälften så strategisk som vissa härinneVarför skulle man vilja göra det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga inte mig hur folk tänker, jag är inte hälften så strategisk som vissa härinneVarför skulle man vilja göra det ?
Ja, verkligen ovanligt. Jag känner mig förvirrad. Skulle vilja rösta nu för att inte missa ngt. Men vem är skum?Jag är en av dem som gömmer mig men det beror på jobb, stall och lite fix kvar inför morgondagen (då jag också jobbar...)
Spontant så var det lite oväntat med tre röster på två olika spelare redan, det är ju inte så vanligt DL1 och särskilt inte bland de tidiga rösterna.
tror att din röst inte är godkänd? du borde skriva Karamelldrottningen röstar på Hedinn för att den ska vara det?Röstar på Hedinn som inte vill/kan baka.
Pga varför inte vilja lära sig dåh??!
Tvåa på bollenRöstlista DL1 kl 21.30
17.28 cirkus röstar på qitis
18.34 Heffaklumpen röstar på Pegasus63
18.34 qitis röstar på karamelldrottningen
18.52 Lobelia röstar på karamelldrottningen
18.58 pegasus63 röstar på karamelldrottingen
19.15 iiantazie röstar på Pegasus63
19.26 Hedinn röstar på Pegasus63
20.24 Snurrfian röstar på Vira
qitis 1
Pegasus63 3
karamelldrottningen 3
vira 1
Jag kallar det superkrafter att kunna rösta dolt och att kunna dra med sig en god spelare i döden! Tycker i så fall snarare att det är skumt att du försöker att tona ned de ondas starka sidor...?Snurrfian röstar på Vira eftersom hon verkar anse att lyan har superkrafter och kallar goda få och svaga, det är väl fuskare som ska vara svaga?
Jag behöver fortsätta med mitt julbakande och vill inte risker att behöva rösta i sista minuten, jag borde hinna in innan röstningen och kolla.
Eftersom rösten är fetad kommer den godkännas denna gång. Men i fortsättningen är det såklart Önskvärt att man formulerar den som vanligt med sitt eget namn försttror att din röst inte är godkänd? du borde skriva Karamelldrottningen röstar på Hedinn för att den ska vara det?
@Idahoe
Jag är en av dem som gömmer mig men det beror på jobb, stall och lite fix kvar inför morgondagen (då jag också jobbar...)
Spontant så var det lite oväntat med tre röster på två olika spelare redan, det är ju inte så vanligt DL1 och särskilt inte bland de tidiga rösterna.
Jag kan förstå teoriandet baserat på vem som bakar och inte. Som andra också sagt; hur kommer man ens med om man inte bakar? Då borde man ha fuskat till sig sin plats, eller?
Sen funderade jag lite över röstandet nämligen den här biten: Cirkus röstade på Q. Men Q röstade på karamelldrottningen.
Jag är ju helt newbie på detta, men tänker att så här: Om jag är Q och är god, så måste jag väl misstänka att någon som röstar på mig är ond? Det kan vara en randomröst, självklart, men tanken bör ju finnas där. För ulvarna vet om varandra (eller?) och vet då vilka som är goda och skulle väl inte starta röstningen med att rösta på en av de egna (vilket jag antar att de kan göra vid andra tillfällen för att villa bort de goda).
Hade jag, å andra sidan varit Q och varit ond så hade jag slagit ifrån mig och röstat tillbaka på Cirkus, eller på något sätt startat tanken på att Cirkus är ond hos oss andra för att få oss att rösta på denne.
Fast nu verkar Q vara god, och ändå ha koll på att Cirkus är god, om än felinformerad. Istället röstar Q på karamelldrottningen, något som många andra verkar följa upp på. Det vekar som om de vet något.
Så Q är övertygad om att Cirkus är god, men på fel spår och det är därför rösten faller på en annan.
Så jag tänkter att Q då är något på spåret och därför (och lite för att jag kan vara lite feg)
Elo röstar på karamelldrottningen
Jag håller med där, ovanligt. Rösterna är väl ungefär så väl underbyggda som de kan vara just nu. Nu tycker ju jag i och för sig (som märktes i förra leken) att det kanske inte är så dumt att en del röster samlas så här till DL1, verkade dock då som att jag var rätt ensam om att tycka det sist.Jag är en av dem som gömmer mig men det beror på jobb, stall och lite fix kvar inför morgondagen (då jag också jobbar...)