Ultunafölisen.

Mia_R

Trådstartare
Har fått hjälp av Lilltufsan med två kort på lilleman. Tyvärr så blev de inte så bra eftersom jag hade fullt sjå med att försöka få honom att stanna kvar i boxen, samtidigt som han hade fullt sjå med att försöka smita ut ur den! :D

Vi återkommer med bättre bilder, antingen när vår film blivit framkallad eller när Lilltufsan lyckats fota dem när de är ute. :D

Här kommer jag! :cool:
Pappa var giraff. :rofl:

wow, vilken goding!
Och mamma ser ut att ha dragit upp fölmagen bra i bakgrunden!
Det finns bara en sak att säga, och det är
GRATTIS!
mvh

Jepp, beach 2004! ;)

Han ser inte riktigt klok ut på korten, min sambo bara garvade när han såg bilderna. :D Ett riktigt litet busfrö med redan mycket egna åsikter. :idea: Väldigt charmig och kavat, lite för självständig redan för att det ska vara bra och väldigt förtjust i folk. :smirk:

Vilken härlig liten fölis.. :).. Vill ha en sån liten söting själv ju... :)

Ett riktigt litet busfrö med redan mycket egna åsikter. :idea: Väldigt charmig och kavat, lite för självständig redan för att det ska vara bra och väldigt förtjust i folk. :smirk:
Haha, ja det syns faktiskt på bilderna! :D Det där är nog en liten tuffing! :) Det är roligt att se hur han ordnat till sig efter den lite jobbiga start han fick.

Ja, han börjar ju bli väldigt piggelin nu tack och lov. Nu gäller det bara att inte låta sig luras av hans " men jag är ju bara ett sött litet föl" :angel:, utan säga ifrån när han försöker busa med folk. :p

Det ska blir kul att se fölflocken härja runt tillsammans i sommar. :D Som din lilleman härjar runt lär han inte ha några som helst problem att hänga med, trots storleksskillnaden. :banana:

:love: :love: Underbar!
Vet att du har skrivit det förut, men senil som jag är :angel:så undrar jag vad det är för stam på busfröt? (På mödernet då, pappa var ju giraff eller?? :D :D)

Mamman är e. Elcaro ue. Talisman xx. Giraffen är Clint Eastwood e. Clintino ue. Cordial Medoc. ;)

OBS inte skäcken CE som är bara avelsvärderad, utan e. den godkände Olderburgaren CE. :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 243
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 955
Senast: Mia_R
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 389
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII