Ultraljud Måndag eller Tisdag nästa vecka!!

fettso

Trådstartare
Kaela ska ultraljudas Måndag eller Tisdag nästa vecka!!
Hur hade ni gjort,hade ni åkt dit för att vara med??
Det är 20 mil enkel resa,tar ju med transport isåfall för om hon är dräktig tar jag ju med henne hem!!

Har ju ej sett henne sedan vi lämnade henne för två veckor sedan(känns som otroligt lång tid:o)

Sv: Ultraljud Måndag eller Tisdag nästa vecka!!

Skrev inte du en likadan tråd för några veckor sen?

Jag skulle inte åkt om det var så långt. De hade fått meddela efteråt om hon är dräktig eller inte. Är hon det hade jag åkt upp så fort som möjligt och hämtat hästen.

Jag hade nog inte kört, det blir ju ganska dyrt med transport och skulle hon inte vara dräktig så....

Två veckor tycker inte jag var så lång tid. Min isis var iväg 6,5 vecka;)

Det är inte så mycket att titta på, stanna du hemma och vänta in telefonsamtalet istället. Ser mest ut som en liten makaron... ;)
Det finns ju ett tillfälle till att se UL:et om du gör om det vid 45 dygn för försäkringen! :)

MMm ska nog hålla mig hemma:p man är ju så spänd ju!!
Hoppas hoppas hon har en liten fölis i magen, har redan drömt om fölet;):rofl:

Lite knäpp, vill ha hem mina pållar nu!!!:bump:

Jag skulle också ha stannat hemma. Förutom att det inte är så spännande så är det väldigt snabbt avklarat också. Så det skulle inte vara värt det. Tänk på att det kan dröja lång tid innan hon blir dräktig. Förra sommaren var vårt sto hos hingsten från i början på juni till i i början på oktober. En av de SISTA dagarna betäckte han henne igen vilket då faktiskt tog sig! Så vi fick vänta med att ultraljuda tills hon hade kommit hem.

Får jag fråga varför det inte tog sig tidigare?

Inbillar mig att jag kommer vara i samma sits...

Vi vet faktiskt inte riktigt, gissar att det mest var tur. Vår spekulation är annars att hon insåg att det var sista chansen! ;)

Ja, iaf i början på sommaren. Men sedan vet jag inte hur det såg ut under sensommaren osv - det var mest mina föräldrar som hade kontakten med hingsthållaren.

Hon skulle börja brunsta idag men det har hon inte så nu hoppas jag verkligen på UL:et imorgon!!!!!!!!!!!!:bump::)

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 505
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 717
Senast: Kajsalisa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 230
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård