Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur ska jag få Atlas att stanna kvar i ligga? Han ligger ner en stund medans jag ger honom godis, sen kan jag klappa honom en liten stund och sen reser han sig igen. Hur får jag honom att ligga kvar, vill helst inte använda mig av så mycket godis. Annars måste jag ju ge honom hela tiden när han ligger så att han inte reser sig =/.
Hur har du lärt honom att lägga sig ner då? Kan du beskriva det. Jag skulle vilja leka lite med min 2,5-åring.
Om ngn annan kan också så är jag tacksam för svar.
Jag lärde honom från buga. och tryckte lite men min kropp på hans så han gav efter mer och mer. BErömm vid varje litet steg och sedan, en dag la han sig
ngn som vet? Hur får man dem att ligga kvar? Utan hjälp av godis.
De få gånger jag har tränat ligg (och lyckats) med Figge har vi snarare haft problem åt andra hållet Hade verkligen behövt ett sätt att få upp honom utan att knuffa på, får knappt upp honom på benen ute i hagen heller En riktigt sovtuta!
Mos:
Han är ju väldigt bildskön din lille. Bilden där han sitter på kullen hade blivit en fin boxskylt
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.