Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var du nöjd med nian för galoppen, jag tyckte även där att han var för spänd i ryggen.
att se syns inte. Du tycker inte heller att han behöver drivning, det både syns och hörs på filmen. Du ser inte det negativa.det syns att han hoppar genom kroppen med mjuk rygg och bra bakben.
det är väl kanske där vi har olika synpunkter? jag har sett hästar hoppa betydligt sämre och ändå få 5-5.
Annadressyr har en enormt fin häst med en kanongalopp, din kommentar om 9an känns ...låg.
Anna, jag liksom många andra hoppas verkligen att du visar fram Luxus vid senare tillfälle.
Jag tycker han verkar ha toppentemprament och ser otroligt rolig ut att rida, som en liten gummiboll!
Men allvarligt, Anna är ju väldigt mån om att att framhålla sin hästs kvaliteter i alla trådar - ibland känns det nästan som ett slags marknadsföring - men inte sagt något. Jag tycker Cat-and-rats-kommentar var ärlig och om man inte gillar öppen kritik, bör man nog undvika forum av typen buke (och avelsbedömningar). Verkar också lite konstigt om man strävar efter att få igenom hästen som hingst, då är det ju verkligen granskning som gäller och lyhördhet inför vad stoägarna tycker.
Jag är oxå intresserad av delpoängen för jag tyckte 47 var lite snålt med tanke på hur han rör sig.