Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag måste fråga om du sett Annadressyrs häst? Och med tanke på den kritik han fick på rådgivande är det väl inte konstigt att förvänta sig mer?
Självklart får vi utgå ifrån att domarna kan sitt jobb - men jag kan varken tycka att det är konstigt eller en trist inställning att bli frågande inför hur de superlativ som östs över hästen vid tidigare bedömningar var som bortblåsta vid treårstestet som ägde rum ungefär ett halvår efter det att samma domare bedömt hästen senast.
Ingen har påstått att domarna gjort fel eller inte kan sin sak men hur det kan vara konstigt att som hästägare bli besviken och reagera kan jag inte förstå.
Och jag måste säga att jag själv reagerar när jag ser siffrorna från hoppbedömningen från denna visningsplats - inte på någon annan bedömningsplats har jag kunnat hitta så otroligt många hästar med extremt undermålig hopptalang som där.
JÄTTEGRATTIS till din fina fina häst!!![]()
Eva var helt salig när hon kom hem i fredags, trodde väl knappt att det var sant!
Vi löshoppade Calistras bror e. Cartier häromdagen. Han ser jättefin ut också men är så stor! Kan skicka bilder om du vill.
Lycka till i framtiden!
Mvh Sofia
*kl*
Den här diskussionen är anledningen varför jag inte delade med mig mer av visningen från början. Jag vet att det bara är en dag i en häst liv och att det i bästa fall visar dagsformen. Men varför kan inte jag få vara besviken? Man kan välja att inte vara med om man tycker att inte hästen är redo, men är man med vill man väl ändå att det ska gå så bra som möjligt. Jag hade hoppats på högre poäng så enkelt är det.
Jag har inte sagt att domarna inte kan sin sak, det ända jag anmärkte på var kafferepskänslan. Visningen på Bollerup var jag superglad över redan innan vi fick poängen.
Jag tänker lägga det här bakom mig och glädjas åt Milles dubbla utmärkelser istället.