Tre bukehundar på badtur

Haukur

Trådstartare
Jag tog med mig Kirsty ut på Tjörn idag och hälsade på Glim och Sirius, Kimi var också där och vi tog en tur runt sjön (och i sjön;)).

DSC_2169.jpg

DSC_2189.jpg

DSC_2175.jpg

DSC_2172.jpg

DSC_2173.jpg

Sv: Tre bukehundar på badtur

Vad härligt dom ser ut att ha det :love:

Jättemysiga bilder! Men jag reagerade på att halsband och sele var på under lek.

På tal om halsband: Eftersom de här hundarna inte har någon kroppskontakt alls vid lek och springer på öppna fält så anser i alla fall jag att det är ganska säkert att ha på dem :)

Sirius tackar och bugar :D Det var ett par kilo päls som flög av :p

Han är vacker i sin långa päls, men den är så opraktisk i värmen och ganka onödig när jag inte ställer ut honom.

Jag blev nästan lite kär, är väldigt förtjust i skäggiga hundar..Kanske blir en beardis nån gång? :angel:
Snyggt namn också, hail Harry Potter! :banana:

Klart du ska ha beardis ;) Jag är en äkta HP-nörd :p Om det inte vore för att jag bestämt mig för en tik nästa gång så skulle nästa voffsing få heta Remus ;)

Sirius tackar och bugar :D Det var ett par kilo päls som flög av :p

Han är vacker i sin långa päls, men den är så opraktisk i värmen och ganka onödig när jag inte ställer ut honom.

Tycker Sirius är jättefin som klippt. MYCKET snyggare än din rakning du gjorde för 1- eller kanske det var 2-3 år sedan. Tror det var Sirius då i alla fall. Otroligt vad lite hundkropp det är under all pälsen.

Haha, då vågade jag inte ta benen :rofl: Sedan dess har det blivit frisör ;) Tycker visserligen han var söt som jättekines ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 241
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 858
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 484
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka