Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men man får väll längta ett bra tag till
fy, man märker på hästarna också att dom blir rätt less på väderomställningarna som är hela tiden, först va det Vår. sen jahapp fick vi vinter igen... suck suck suuuck
Haha , skulle du din noll vetande om trav, dissa min farsa?
Jag skulle vilja se dig framför TV rutan , när över 1 Milljon människor kollar på dig. Snälla folk alla som dissar min farsa och det tänk er själva i hans liv. Folk som ringer han hela tiden , idioter som hotar han . Han tycker att det e skit jobbigt tro mig , jag också när fula allkisar ringer hit och ska prata med han jag säger ''Dra åt hellvette''.
Fyfan folk skärp er och gör det bättre själv. Ni är så patetiska och dissar Sveriges tuffaste travpenna.
Han gör er alla en tjänst även om hans tipps går sällan in som folk säger. / Nybrinks son , den nya Nybrink kommer snart
Jag menar, hur vet du att det inte är dom snygga -utan bara dom fula- alkisarna som ringer?
Annars håller jag med dig!
Min pappa och hans kompis får också utstå en del häcklande!
Sveriges största travtidning citerar min pappa och förlöjligar honom gång på gång!!
Och pappas kompis -som är min gudfar- liknas vid Super Mario!!
På Långfredagen när dom drog mig i pulkan ner till Jägers -å det va tungt ska jag säga för t o m vid barmark är det tufft att gå uppför Hallandsåsen!- så kastade folk fjolårets ägg på oss och skrek Glad Påsk!
Stackars häst och stackars ägare, att kämpa så men sedan tvingas ge upp!
Tänk vad tacksam man ska vara varje dag vid läggdags att man bara har tampats med de vanliga I-landsproblemen...
Kropp & Själ Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen +2.1 kg, på en vecka! Har gett mig fasiken på att försöka byta första siffra till jul...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Foder & Strö Helt onödigt foder, helt enkelt :). Ge ett kilo extra hö istället, om ditt hö har bra kvot.
Har ditt hö låg kvot behöver du istället ge...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.