Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

kl

*går ut och hugger tag i bädden*

helt rätt !!

Gör så, själv sitter jag nyduschad i badrocken med mitt 3e glas kaffe för dagen, tittar på DrPhil.
Om ca en timme ska jag traska till bussen & åka ut till mina päron & våra hästar.. Måste förbereda boxen till min hemkommande JÄTTERÖDA Tap In:are Täpp Till......:eek:

Färdig!

Det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott.

Du är det kaffe. :)

Nämen gud va duktig du är....själv har jag bara gjort en runda med boffsarna..snartt ska jag åka till stallet ska bara till biltema först o köpa en vattenvärmare för 99 spänn :banana:
Den kan man både koka tevatten o "diskvatten" i :p

Oh , nu blir jag sugen på en "Sverigerunda" ...vill åka o "chillmingla" ( betyder att man åker runt i sakta mak :rofl: ) träffa folk, supa sig full o köra häst ....hmm, inte samtidigt då :D

Oh , nu blir jag sugen på en "Sverigerunda" ...vill åka o "chillmingla" ( betyder att man åker runt i sakta mak :rofl: ) träffa folk, supa sig full o köra häst ....hmm, inte samtidigt då :D

Kom till Skåne! Jag är skitbra på både att chilla och mingla så chillmingla måste vara min grej precis.

"Hellre en Skåne i timmen, än en timme i Skåne."
- gamla visomsord ;)

Då kommer du till rätt ställe...

På tal om det får det nog bli en liten en precis nu. Det har man väl förtjänat när man har mockat ut två (!) bäddar idag?

Jag är NÖJD i dag... :idea:

Knas-pållen var RIKTIGT trevlig att jogga i dag (släppte till och med handstropparna sista kilometrarna:idea:) och rödtopp har gått provstart igen. En 25:a, MEN efter 500 m sa de att tidtagningen var ur fuktion. :eek: Vroooom sa fältet och åkte ifrån mig som hade 1.25 på hastighetsmätaren just då. :mad: Hästen NÄRMAST framför mig gick 21,6 med galopp, vi var en bra bit bakom den med men inte oöverskådligt. Tur att man har en cool kille som tycker det är kul att springa själv bakom fältet också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar