Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Se där.. Indyhope kom just på att dollarn, sjunker som ett sänke ner till havets botten,då det gäller

Ja, det hoppas jag att den gör för jag ska betala en levande fölavgift i dollar i år. Hoppas bara att märren är vettig nog och kollar valutakurserna noga innan hon fölar.

Vem kan ha bättre koll på dollarkursen än en Wall Street Banker? :angel:

Olympiatravet!

Hyperintressant olympiakval på E på lördag. Tyvärr kom inte Thai Tanic med:

1 Giant Superman
2 Lugdunum
3 Fabrice Axe
4 Acclaim
5 Adams Hall
6 Colombian Necktie
7 Jetstile
8 Torvald Palema
9 Triton Sund
10 Hamble Crown

Jag tänkte på en sak när jag såg startlistan.

Är det inte väldigt orättvist att hästar som redan är klara för finalen får anmälas?

Då blir det ju att sådana som Thai Tanic får stå åt sidan!
Det gynnar knappast Olympiatravet alls!

Friskt vågat hälten vunnet!:D

Lindblom lät lika optimistisk som vanligt idag på Tv:n så han förbereder sig redan för final!;)

*knapplån*

Nu får ni inte missförstå detta, detta är absolut ingen efterlysning!

Men, om det finns någon som har en ganska lättkörd häst som behöver gå provlopp några onsdagkvällar på Jägersro den närmaste tiden så skulle jag jättegärna köra den där. Naturligtvis kan jag köra dit den själv, alternativt betalar jag bensinpengar. Jag kommer gärna till stallet och visar upp vem jag är och kanske hjälper till att köra jobb lite innan så att den jag lånar hästen av ser att jag inte är någon lallare... :cool:

Har en uppsittning som står och väntar men ingen licens :D

solros-behöver två godkända utbildningslopp

Den måste väl vara kvalad?

Jag ska försöka kvala in Wannabe, sen kan du köra henne.

Men det kanske är bråttom om du redan har en tänkt uppsittning?

Jag ska testa Wannabe tillsammans med Besten på banan på lördag. Om hon är ok kan hon nog klara kvalet snart.

Senast ändrad:

Du kan få låna Mia, jag tror att hon är en fantastisk provloppskandidat, särskilt efter 2 provstarter och 8:nde varvet på volten när folket ännu inte lyckas synkronisera ihop volterna.....:D

Ja i loppen e hon snäll. Janne påstår dock att i volten är det rena turen att hon tar sig runt. Hon blir liksom arg när man ska bestämma över henne och i en volt så finns det liksom inga allternativ till att låta henne få som hon vill på något sätt. Hon är så ilsk den lilla om voltningen tar för lång tid :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Barmarksdrag/canicross