Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ja, den måste vara kvalad.

Det är inte jättebråttom, proffsen kan få låna henne ett par gånger först. Om jag får låna din vore jag jättetacksam :bow:

Ja, den måste vara kvalad.

Det är inte jättebråttom, proffsen kan få låna henne ett par gånger först. Om jag får låna din vore jag jättetacksam :bow:

Klarar hon bara kvalet och är frisk och kry så får du låna henne. Vi är ändå inne med Besten på onsdagarna, så det är inget besvär. Vi kan höras om det.

Jag vet inte om jag klarar centrifugalkraften på Bornholm, men jag kan börja träna nu så får vi se :idea:

Hur lång är banan där?

Jag har kört ponnytrav på 400-m-bana, det var "spännande". :D

Jag vill hänga på till amatörloppen i sommar. Jag trimmar min licenshäst som bäst hemma vid. :D

Vi har bara en "ponny" på gården. ;)

Annars finns det ju alltid den galne svarta som inte kan volta och inte går och stryra som springer så fort hon orkar ända tills krafterna tar slut... he he

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024