Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Jösses vilken lydig sambo du har. ;)

*funderar på en lämplig kurs åt min egen*

Haha, den där bilden är helt suverän! Micke går väl bra i spets? Eller stannar han till slut? ;)

Haha, den där bilden är helt suverän! Micke går väl bra i spets? Eller stannar han till slut? ;)

Min sambo....om han nu skulle liknas vid en travhäst....hmm. :idea:

Välbyggd musklad modell av lättare typ. Korrekt benad, medelstor. Fungerar i alla positioner men trivs bäst i ledningen.
Lämnar fina avkommor och kan med fördel användas på något grövre ston.
;)

Regn o rusk har vi inte här,solen skiner :p

Fast inte i mitt sinne tyvärr, vet varit här o tittat på 3-åringen,han avrådde oss att behandla. Hon blir inget bättre hur vi än gör :cry:

Blää vad jag hatar beslut som är sorgliga.

Btw så kom brandbilen hit o tog ner katta, lyckades lokalisera ägaren,så hon fick stå för fiolerna.

I min del av Lund regnar och ruskar det inte... Här lite norr om centrum har det varit vårväder hela veckan. ;)

Härlig bild föresten.

Regn o rusk har vi inte här,solen skiner :p

Fast inte i mitt sinne tyvärr, vet varit här o tittat på 3-åringen,han avrådde oss att behandla. Hon blir inget bättre hur vi än gör :cry:

Blää vad jag hatar beslut som är sorgliga.

Btw så kom brandbilen hit o tog ner katta, lyckades lokalisera ägaren,så hon fick stå för fiolerna.

Kramar...

Jag vet ju hur besvärligt såna beslut är, vår fyraåring med pålagringar i framknäna går ju som lekfarbror åt treåringen sedan ett år tillbaka. :o Båda är valacker och går tillsammans med resten av gänget men grabbarna leker ju mer.
Jag vill egentligen dra ner på hästantalet för mamma är ju inte ung längre men han är ju hennes gull-häst så vad gör man? :confused: Hon får ha honom så länge hon tycker det är värt jobbet.

Välbyggd musklad modell av lättare typ. Korrekt benad, medelstor. Fungerar i alla positioner men trivs bäst i ledningen.
Lämnar fina avkommor och kan med fördel användas på något grövre ston.
;)

:rofl:

Min är långlinjerad och proportionerlig med väl ansatt hals. Uttrycksfullt huvud. Långa branta bogar, något sluttande kors. Något tåvid fram. Rör sig nöjaktigt korrekt.

Ännu oprövad i aveln.

Kl

Hoppas Åke och Lugdunum sänker alla idag :d

Lugdunum_lindblom_0801_IVAR.jpg

AM

J-O Persson har ju angående Järvsöfaks sagt att det viktiga i nuläget är att slå Sabin och/eller Alm Svartens segerrekord, inte att vinna titlar och tjäna pengar. Nu när det börjat att ta emot en aning för honom så kan man väl nästan gissa att sportcheferna på travbanorna norr om Dalälven vässar pennorna? Anar att sista halvåret lär det vimla av lopp för svenskfödda kallblod öppet för alla medlika start. Och 12.000 i första pris.

Någon som sätter emot?

Adams Hall! :banana:

Som väntat var hästen ytterligare förbättrad av loppet senast, och när han dessutom var kuskförstärkt så var det ju en imponerande insats. Tack ATG för fetoddset 5.20! :eek:

*rusar och bokar en resa*

Ha en underbar vecka racinglovers! :)
Och tack Trygg för alla skratt på morgonkvisten,
dina inlägg borde samlas och ges ut i krönikeform! :bow:

*Knapplån*
Jag behandlar en del hästar till några tränare. Jag spelar ALLTID, ALLTID och ALLTID på hästar som jag behandlar, 100 kr vinnare.Idag var jag trött efter en fest och orkade inte åka in till stan och spela..Och vad händer då...Hästfan vinner till 86 ggr pengarna.......
Kul..Skitkul.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar