Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Skaffa ATG konto!

fast det hjälper inte alltid de heller..

Brukar ofta spela på Tosca du Ling (tränas av mitt avelsstos förra ägare) och Vingbo stjärn (samma mormor som mitt avelsto) när de tävlar. Men av olika anledningar blev de inget av det.. tror ni inte att båda vann då?

Man blir så trött

*Knapplån*
Jag behandlar en del hästar till några tränare. Jag spelar ALLTID, ALLTID och ALLTID på hästar som jag behandlar, 100 kr vinnare.Idag var jag trött efter en fest och orkade inte åka in till stan och spela..Och vad händer då...Hästfan vinner till 86 ggr pengarna.......
Kul..Skitkul.....

Nej nej nej.

/Kronoborgs Karin

Ujujuj, silken lyx hos er. tjocka avelstanter brukar inte få så mkt borstning annars har jag hört. Hur ser tanten ut? föl på g?
Dina andra, är de på G?

Hehehe, ja vad ska annars en avelstant göra för att få bli gnuggad på...... :D .
För jag menar, ärligt talat, hur jäkla kul är det att vara travavelstant....
Sexlivet suger (men med spruta),
Barnens far bara skiter i en och lämnar en ensam med allt ansvar

:D

*KL*

Ohh vikka läckerbitar Eskils har som tränare. Mumsi mumsi. läckrast var nog faktiskt (seriöst ;)) L-Å Söderholm :p

På tal om läckerbitar - vad säger ni om Commander Crowe mot Jaded och Dumle Loss på Mantorp på måndag? :d :d :d

Moni Maker

Moni Maker, vinnare av bla Elitloppet, Lotterian och Pd'A har nedkommit med ett stoföl e. Chocolatier. För övrigt hennes femte raka stoföl! Nu väntar Donato Hanover på Moni Maker.

MoniMaker_with_Julie_Krone.jpg

Japp, inga fel! :love:

Dessutom ryktas det om Steinlager mot Jocose och någon av Plantagenet och Citation på Valla nästa onsdag.

Det är våååååår!!! :bump: :bump: :bump:

Men har ni hört förresten att Järvsöfaks har blivit skadad och man inte vet något om hans fortsatta tävlingskarriär?

Ånej, för det första så är det alltid en fröjd att se den hästen på banan!
För det andra så hade man hoppats så på att han redan i år skulle slå Alm Svartens rekord...

Ang. rekord så blir jag supernervös inför Commander Crowe`s nästa start.
Hoppas att Jaded har galoppskorna på sig igen..:o och att Dumle Loss inte har en bra dag!
Nu tror jag att han tar ner dom ändå men att ta så många raka segrar är nästintill omöjligt så jag hade önskat ett annat motstånd i ett par starter till!;)

Sen kan han få gå ut mot det tuffare gänget!:p

Och i dag fyller Spökets "Buke-rödtopp" TRE år!!! :idea::bump::idea:

448722.jpg

Liten har blivit stor...

070923-24194.jpg

Treårsdagen kommer att firas med ett lätt jobb på rakan som förberedelse för helgens provstart. :idea: Och så blir det väl nån extra morot... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?