Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

buhu, vad tråkigt. kan du inte typ uppfostra hästarna o fixa hemma för en dag själv? :angel:
:cry:

ah hoppas inte det är något allvarligt, ser ju fram emot henne på onsdag ju! jag håller en extra tumme för er ;)
men först måste Jaded springa felfritt :crazy: och vinna :cool: sen kan jag fokusera på godiva ;)

Japp, det blir det. Hoppas den BLIR en 25:a den här gången, sist gick den på 20 eller strax under. :eek: Tur att man hade koll på klockan då och släppte när de stack.

Och så Baby-race för tvååringen, det är tänkt att de ska gå i 2.00-tempo. :idea:

Jo, sist gick det ju fort! Läste också att bebisarna ska få komma ut och vara med - det måste man ju se! :idea:

Vi ska testa en 25 för första gången så får vi se hur det går. Hon känns ju jättefin, men blir så mycket "större allvar" över att vara med i provloppen när vi inte har haft någon starthäst sedan i sommras. :o:D Så är det ju ens lilla bebis som börjart bli stor :smirk:

Min blir aldrig stor... :rofl::rofl::rofl:

Tvååringen har passerat med flera cm sista månaderna och hon är född juni. :D

Men var gör det, han är 3 cm högre än mamman var! :idea:

du , du du föresten. goding på hög nivå igår eller.. aaah :love::love::d

äru på travet imorrn så får du en titt av hnm du med, såg jag :cool::D

Mummaaa :love::d

yes baby, har för mig att kör hos er imorrn, för visst är det fredag imorrn? :confused::D

så ladda batterierna ;):banana::D

yepp...... tomorrow's THE NIGHT! :cool: tur våran sista startar i lopp 6...... then we got aaaaall night long :d:love::d:d

höhö nu är det min tur! :love:
du har bara onsdagarna :devil:

ta det lugnt med hnm, han är nog lite mör från igår :cool::smirk::devil:

:rofl::rofl:

jaa och jag har alldeles för FÅ onsdagar :cry:
han är betydligt mer hos er, än här :(

ta det lugnt? är du galen? :cool: :rofl:

jaa i know! det är bäst här i söder vettu ;)
kom hit:love: hihi här är det vår iaf. och mkt _ _ _ ...:angel:

klart jag tolkar det som ngt helt annat än vad det säkerligen egentligen är.. men sån är ju jag, :angel::angel:

:cool:

shit här blir inga barn gjorda, jag måste sova!
vi hörs gullet ;) tat lugnt me gubben våran imorrn nu! :smirk: och dansken kan du ju blinka lite åt från mig :love::angel:

:love:

Senast ändrad:

Ni två kan verkligen konsten att sänka en tråd. Snyggt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar