Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

haha, man tackar. ja vi är i en annan klass, än vissa andra som suktar efter Johnny och hans pisk..... ;)
fast jag trodde det här var våran snacktråd :cool::banana:

kul att vi är uppskattade iaf.
puss påre:love:

Vänta bara tills Sören Nordin kommer in i tråden...:angel:

För mig får ni gärna tramsa hur mycket ni vill!:p

Hej hopp!

VARFÖR ska det vara snöblandat regn så fort Lookahead visar sig på banan??? :D:p

Jag är övertygad om att hon tar med sig vädret hemifrån... :angel:

I vilket fall som helst är jag väl på det stora hela nöjd. rödtoppen fick gå i rygg. Felade 500 kvar, jag vet inte riktigt varför men jag tippar på orutin och att jag inte hjälpte honom tillräckligt. Han klarade nästan kvaltiden ändå så det är godkänt. :idea:

Men det var hemskt att köra en till när det kändes som man kissat på sig efter den första. :crazy:

*kl*

Fölmärr till salu i Ronden. Oj, oj. Det var nog det mest inavlade jag har sett på länge. :eek: Farmor och morfar är helsyskon. Farfar och mormor är halvsyskon och korsade på samma sätt (Star's Pride på en Rodney-märr).

http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?trotter=1639435&breed=warm&lang=swe

Det var ju bara Bill Gallon, Rosalinda och Bexley som inte var släkt med någon annan eller så.

Namnet på märra får mig att tänka på dom där äckliga figurerna i Sagan om Ringen... :crazy::D:D
Dom var väl heller inte "rätt avlade"...

AM

kl

Värst vad gräset har vuxit på vår gräsmatta redan. Nu ska jag skynda mig ut innan sambon vaknar och sätta upp ett staket runt den och släppa min gamla fölmärr där som gräsklippare.

/Pippi

Va :eek:

Å folk kallar oss Värmlänningar för Norrlänningar :rofl:

Nä, här är det barmark fast det kom lite blötsnö igår.

Hej hopp!

VARFÖR ska det vara snöblandat regn så fort Lookahead visar sig på banan??? :D:p

Jag är övertygad om att hon tar med sig vädret hemifrån... :angel:

I vilket fall som helst är jag väl på det stora hela nöjd. rödtoppen fick gå i rygg. Felade 500 kvar, jag vet inte riktigt varför men jag tippar på orutin och att jag inte hjälpte honom tillräckligt. Han klarade nästan kvaltiden ändå så det är godkänt. :idea:

Men det var hemskt att köra en till när det kändes som man kissat på sig efter den första. :crazy:

Hade Lookahead Victory Party dotter'n med sig?? Då kan vädret bero på uppfödaren.. Jag har ALLTID oväder så fort Alice ska starta, tränas osv. Min sambo börjar säga att det går troll i mig & hästen :p

Skåne har jag aldrig vart i. Har hört att det finns mycket lera, är allergisk mot detta. Tillomed kläderna får gråa utslag...

Neej, Skåne är lovely!! Många fina killar ;) och bra väder såklart. När det väl är BRA väder & inte regn, rusk & snöskit..

Vi brukar också ha bra väder, så jag stannar jag. Blir så långt att åka o tävla med kallisarna därifrån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar