Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ja, ta körlicens, det är skitkul. :idea:

Ja, det blir väl snart ett måste eftersom det inte funkar.
Men först ska han till vet nu på en koll innan något annat görs så det inte blivit något fel. Hoppas verkligen att det kommer lösa sig för han, han har så otrolig stor potential!

Blev lite fundersam att det kanske var ni i som var i stallet när du skrev att ni också var där i lördags, har ju läst att du har en fux och de är ju inte så vanliga :D

Ja, mamma skulle försöka vara lite smidig med vagnen där.. :p

Självklart kommer vi vara där! Prillan ska också gå med i 30-provloppet hade vi tänkt, kanske 25. Ska ta beslut på det lite senare. Men något av dem i alla fall. Var ju så länge sedan de gick nu så ska bli skoj!

Men vad bra att ni också siktar på 30! :idea: Då finns det ju större möjlighet att den blir av, på torsdagsförmiddagar blir det ju sällan 30. Min klarar nog en 25:a också om det inte skulle bli nån 30.

Jag har gått och väntat på amatörprovstart rätt många veckor nu! :bump: Han blir lite överinspirerad av andra hästar i bland, men det blir bättre nu när han slipper skygglappar. :idea:

Men vad bra att ni också siktar på 30! :idea: Då finns det ju större möjlighet att den blir av, på torsdagsförmiddagar blir det ju sällan 30. Min klarar nog en 25:a också om det inte skulle bli nån 30.

Jag har gått och väntat på amatörprovstart rätt många veckor nu! :bump: Han blir lite överinspirerad av andra hästar i bland, men det blir bättre nu när han slipper skygglappar. :idea:

Är ju så härlig stämning när amatörerna har provlopp. :D Har kastat mig över programmen när de kommit för nu är det ju länge sedan. Tror Prillan klarar ett 25-lopp utan problem, men vi anmäler nog till 30-loppet eftersom det var ett tag sedan förra nu, och det var ju hennes första. Är ju mycket att vänja sig med pollar och allt, så har vi plockat bort det halvstängda och bytt bett så vi skyndar nog långsamt. Man får ju passa på när 30-loppena brukar bli av :idea:

Hmmm, hoppas inte hästarna tar mig för en fika idag, provade blondera håret igår och har en färg VÄLDIGT nära morotsorange iskallen idag :rofl:

Föreställer mig martha som en kvinnlig variant av Carlos Valderrama:

Valderama.jpg

Läste på travronden.se att Max Flukt inte kommer att tävla mer pga lungbesvär. :cry: Bara att tänka tillbaka på de fantastiska stunder han gett oss på travbanan...:bow:

ja, jag såg det på V65-sändningen! :( riktigt tråkigt! jag har pratat en del med uppfödarna och det har inte verkat speciellt positivt på länge.. känns som att han har så mkt ogjort på banan!

Synd!

Annars kunde du ju sökt till Stadsteaterns nyuppsättning av "trollkarlen från OZ".
Fågelskrämman är inte tillsatt ännu..:angel:

F.ö har jag gjort samma som du 118 ggr!
Kommer itne ihåg preparatet men det finns något -förutom silverrinse osv- som tar bort orange och gula skiftningar i håret!

ja, jag såg det på V65-sändningen! :( riktigt tråkigt! jag har pratat en del med uppfödarna och det har inte verkat speciellt positivt på länge.. känns som att han har så mkt ogjort på banan!

Såg det också, så himla tråkigt! Pratade med Knutsson i höstas och då var allt bra och han trodde att han skulle vara igång till våren. :(
Synd med sådan fin häst som hade så mycket kvar att ge.

En annan värmlandsbukefalist lyckades ta en kort på Martha när hon tog sig en promenad runt stallet...

martha.jpg

Det var Americanese som började...

:D:D:D

Fast så där smal var hon inte när hon kom och hämtade sina unghästar i höstas.... :D:devil:

Tror att Naffa/Trygg och Americanese måste emigrera till en annan världsdel nu.

Tänk att få ett ilsket värmländsk vidunder efter sig..hua. :eek::eek:

AM ;)

Fast så där smal var hon inte när hon kom och hämtade sina unghästar i höstas....

Tror att Naffa/Trygg och Americanese måste emigrera till en annan världsdel nu.

Tänk att få ett ilsket värmländsk vidunder efter sig..hua. :eek::eek:

AM ;)

Jag undrar vad bylingen säger när jag stegar in på den lokala polisstationen och säger att jag är jagad av "sveriges värsta lantis"....:D

:rofl::rofl::rofl:

Nu sjunger vi "We shall over come" i sann Friggeboanda!

Landar på fötterna och tycker det är fruktansvärt tråkigt att Max Flukt slutar.
Ett av dom repotage som har berört mig mest var just om Max och Kent Knutsson..
Så otroligt vackra bilder och en genuin kärlek från tränare till häst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 199
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 607
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V