Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Den röda? Men Nisse då? :eek: Jag kan förlika mig med att du gjort dressyrhäst utav honom sedan jag läste att Going Kronos börjat att ridtränas i dressyrpass....:cool:

(Trist med killen, men han upptäcker snart att det är han som gjort en förlust. :crazy:)

Den röda? Men Nisse då? :eek: Jag kan förlika mig med att du gjort dressyrhäst utav honom sedan jag läste att Going Kronos börjat att ridtränas i dressyrpass....:cool:

(Trist med killen, men han upptäcker snart att det är han som gjort en förlust. :crazy:)

En sak i sänder, tålamod min käre herre! ;)
Det kallas individanpassad träning... :idea:

Nu har jag anmält till provlopp! :bump:

Ska bli roligt att göra KUL saker med pållarna när privatlivet kraschade.

Spöket är singel igen...

Aj då, sänder också en peppningstanke!

Ska anmäla till provloppet idag och så har jag ju missat att anmäla mig till B-tränarn så det ska göras också. Äntligen ska det tas tag i saker :angel:

Ska ni hjälpa mig med drömtydning?

I natt drömde jag att jag skulle starta min lilla Wannabe och köra själv. Men tio minuter före start insåg jag att jag inte hade någon dress och började febrilt försöka låna dress av någon annan. Det lyckades nästan men vi missade loppet. Så gick loppet utan oss och då hände det sig inte bättre än att i starten så sprang hälften av hästarna iväg åt fel håll och när de mötte hästarna som sprang åt rätt håll på bortre rakan så blev det en praktsmäll när alla körde rakt upp i varandra. Vi klarade oss alltså på grund av att vi inte var med i loppet.

Hmm. Vad betyder detta? :eek:

Jaaa, då hänger jag på också!!! :p

Fast jag vet inte vad jag skulle ha för häst... :smirk:

Kan jag låna en av din granne? "Exet" speedar nog ner de flesta till slut om han får lite träning... Han är startsnabb också :cool:

:bump:

Ska ni hjälpa mig med drömtydning?

I natt drömde jag att jag skulle starta min lilla Wannabe och köra själv. Men tio minuter före start insåg jag att jag inte hade någon dress och började febrilt försöka låna dress av någon annan. Det lyckades nästan men vi missade loppet. Så gick loppet utan oss och då hände det sig inte bättre än att i starten så sprang hälften av hästarna iväg åt fel håll och när de mötte hästarna som sprang åt rätt håll på bortre rakan så blev det en praktsmäll när alla körde rakt upp i varandra. Vi klarade oss alltså på grund av att vi inte var med i loppet.

Hmm. Vad betyder detta? :eek:

Den börjar som en typisk stressdröm. En dröm där man MÅSTE till en plats, göra något eller hitta något men inte lyckas. Brukar betyda att man känner sig otillräcklig. Men slutet tror jag betyder att allt kommer att ordna sig tillslut :) Det gör inget om man inte hinner med allt ibland utan de kan snarare vara till de bästa.

Ganska bra drömtolkning om du frågar mig :angel:

Å, nu mår jag mycket bättre! Tack. Så är det säkert.

(Det stämmer till 150% att jag känner mig otillräcklig som måste lämna lilla hästen till morbror för träning. Och nu tror jag inte att han vill lämna hem henne heller för han tycker hon tränar så bra... :cry:)

Du kan låna någon av mig, du kan ta Conversation Piece. Eller så får du väl göra som alla andra - hämta en hos grannen! :bump:

Jo i bland trillar det ju in lite erbjudanden... :p

Vi får se vad det blir, nu håller jag tummarna för att tjejen som ska kolla på gamla tanten på söndag tycker att hon är trevlig. Jag är livrädd för givetvis har första stora vårbrunsten slagit till.
Förra året lekte hon "pilska älgen" och lyssnade INGENTING under den perioden. :eek: Det var typ rakt fram med huvudet i vädret, visserligen i den hastighet JAG bestämde men ändå! ;)

Förresten, som nybliven singel måste man ju hitta på nåt, någon som har förslag på frisyr som funkar med hjäm?
Just nu, spikrakt, mittbena, ner till skulderbladen ungefär, lång lugg.

200px-Kojak.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 199
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 606
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar