Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

suck! Alice & jag som skulle in på provlopp ikväll... så har skatan skadat sig, inget jätte allvarligt men ändå. Detta skedde i fredags kväll vid intag & betfor fodring... Alice står bredvid en gammal dam på 20 år som är rätt bestämd av sig, viker inte en tum för andra hästar. Alice, ja hon är juh som hon är.. De tjafsar å hugger i luften emot varandra, jag muttrar lite åt dem att lägga ner, vilket de gör.. för en sekund. Rätt var det är biter damen Alice i mulen.... Och vilket satans liv det blev!! Alice blev vansinnig rent ut sagt. Hon slog som en tok inne i boxen, anföll gallret mot den äldre. Till o med stackars Calle fick sig en "omgång" genom gallret. dammet for från boxväggarna. Sen stod Alice & löft sitt högra bakben med stora såret hugo på hasen, stor blödandes. inget "farligt" än att man klarade avd et med husapoteket. Svullen dagen efter & lite idag, men håller på & läker.

Ibland undrar jag hur alice orkar...mupp!!

Visst är det typiskt! Är de sen med i ett program eller dylikt då är det som förgjort att något sånt händer...

När det är A2-tider verkar enklaste sättet att klara sig vara att inte finnas med i några listor...:mad:

Själv fick jag stanna hemma från Färjestad idag med magsjuka, efter en natt på sjukan med dropp *på måttligt bra humör*

Läkaren: "Sorry, men det är ingen som vill ha med dig att göra..."
Jag: "Skönt att få det bekräftat. Jag har alltid misstänkt det..."

:smirk:

Jag har kommit på att jag HAR den ultimata hjälmfrillan... :angel:

Kolla här!

DSC00193.jpg

Tror ni jag kommer att förbli singel resten av livet???? :rofl::rofl:

Tre ord räcker - Du Är Läcker! :banana:

Du får i alla fall mjuk o len hud i ansiktet!:banana:
Tänk att folk åker på spa och betalar dyra pengar för ler in packning.
Du får det gratis och piling får du på köpet.:D

ÅÅÅ Spöket, du är allt jag sökt i livet :rofl::rofl::rofl: jag är redo att "gå över till andra sidan" för dig :D

Commander Crowe har fått en egen låt:rofl: Hör den på travnet.se...

"Min" Staro Wiseguy har monté kvalat idag på Eskilstuna :bump: Men numera är han utleasad till Lena Ekman m.familj. Är så glad att han kom till just dem! :banana: travade in på 21,7.

Bloggtips

Bloggtips!

Att blogga är ju populärt, och jag har följt Marcus Lindgrens (Ecurie Courant) blogg ett tag. Han skriver vad han tycker och det är ju inte direkt några billiga djur de har heller. Ibland undrar man dock när han tar hand om hästarna.....:p

Ecurie Courant

Kolla in detta! Elva hästar till start, men bara fyra tog sig runt i rätt gångart.
Unikt? Billigt för travsällskapet är det i alla fall....:angel:

Dåligt tryck i snacktråden! :bump: Ingen som har något att förtälja? :)
Jag sparade iaf en hundring eller två som står över dagens V75 på Momarken. :angel:

Dåligt tryck i snacktråden! :bump: Ingen som har något att förtälja? :)
Jag sparade iaf en hundring eller två som står över dagens V75 på Momarken. :angel:

Dåligt tryck ja....usch och fy. :crazy:

Trygg förtäljde en sak igår...hon trodde att du skulle stå och knacka på vår stalldörr om du hörde stammen på vår blivande leasinghäst.
Skall jag sätta på en kopp kaffe??? ;)

Dåligt tryck ja....usch och fy. :crazy:

Trygg förtäljde en sak igår...hon trodde att du skulle stå och knacka på vår stalldörr om du hörde stammen på vår blivande leasinghäst.
Skall jag sätta på en kopp kaffe??? ;)

Ja TACK! :cool:

Jag vill med ha kaffe!:love:

Jösses, det är inte var dag en 9-årig märr e: Mr Moxy ue: Speedy Lamar är på ingående!:bow:

-Ska vi samåka Americanese?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 197
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 603
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30