Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

By the way..... I ett nr för nån vecka sen stod ett reportage i trav&galopp om att Pine Chip var världens bästa morfar......
Sen såg jag att VÅRAN Yankee Glide/Pine Chip var med på en bild där :love:

Vem var det som var från Kalmar trakten? Nån som känner sig bekant med Dahlia Sign här?? :D NETTED?????!!!

Senast ändrad:

Har ni sett den officiella hemsidan för Prix d'Amerique? <---klicka
Jag måste säga att den stallklädseln ser väl kall ut för att användas sista söndagen i januari....:D

Kan deras PRmiffo fått inspirationen kring det massmediala uppbåd som var kring Mr Muscelman´s skötare innan Elitloppet?

Kul och underhållande läsning och bilder! Tack:bow:

Härlig läsning, det tackar vi för. :bow:
Önskar dig och G ett Gott Nytt År. :banana:

Gott Nytt År allihop!!!! :bump::banana::bump:

Underbart "reportage" Naffa... Antingen har Nisse ätit upp sig sen jag såg honom sist annars blir han ÄNNU större på bild... :D

*Med Nyårsraketerna under armen*

-GOTT NYTT ÅR!!!:bump::bow::banana:

grttnytt.jpg

Senast ändrad:

Äsch..

Jag är alltid lika töntig som skriker Grått Nytt Hår! -så som alla töntar gör- på Nyårsafton.

Då jag är mån om min inarbetade och Jos Verbeeck-liknande image här på Buke så ville jag inte skriva ut det utan kodade hälsningen i form av en bild...

Tack ni 117 st som har PM:at och (beklagligt nog!) förstod budskapet.:angel:

Då jag är mån om min inarbetade och Jos Verbeeck-liknande image här på Buke så ville jag inte skriva ut det utan kodade hälsningen i form av en bild...

Tack ni 117 st som har PM:at och (beklagligt nog!) förstod budskapet.:angel:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: 10 poäng till dig där!

GOTT NYTT ÅR önskar jag Er alla!

Lines lycklig. Efter åtta månaders beckmörker på travfronten och x antal 10 000 :- till veterinärerna är Svarta Pantern i tävlingsmässigt skick och form igen :banana:.
Kval om två veckor närmaste målet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar