Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

KL

jag slutar skryta om mina minusgrader nu tror jag..

vattnet i stallet har frusit :mad:

Sugen på Glidemasters skor, Campbells handskar och en signerad tavla? Just nu pågår en auktion på ebay på hela kalaset. För närvarande är högsta budet $ 760, och beloppet går till välgörande ändamål. Men skynda att fynda, kl 21.00 svensk tid är det stopp!

ff6a_1.JPG

:rofl::rofl::rofl:

Tyvärr så har jag inget tips på hur du kan hämnas, men jag återkommer om jag kommer på något! :rofl:

Kl.

Fransmännen är dopade både till höger och vänster. Både Hut Tub och Olimede har blivit tilldelade 1:a platsen efter 2 dopingfall. Prix D'Amerique för Hot Tub nu då?:bump:

Uppsnappat!

# Det är total hausse på betäckningsrätter i Donato Hanover. De lär kunna säljas för $ 110.000, och då får man en betäckning årligen. Det finns 100 (tror jag) sådana betäckningsrätter.

# Pampered Princess försökte ju att utmana Donato men gick bet. Hon går nu till aveln och där väntar ett möte med Muscles Yankee under år 2008.

Ja,få var rätta ordet ;)

(oj ,nä nu ska jag vara snäll.Annars blir jag utan julklapp från CoP :D)

Alltså. Jag kan inte sluta skratta när jag ser den här bilden, länkad från en intervju på atg.se.
Vad tänkte han egentligen när han gick med på att belägra en isbjörn? :rofl:

1.1089_bjorngoopfall.jpg

haha underbar bild :d:rofl:

(hans rumpa är bra najs i jeans alltså :d:o )

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar