Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
usch.. ser så sliskig ut.. fast det kanske är för att man läst för mkt dåliga skämt från goops hemsida.. den där bilden tillsammans med dom skämten.. huga
Sjutton vad trist! Inga vanliga hästar heller....
Tycker att det händer så mycket märkligt i Italien. Jag följer ju även italiensk fotboll och även där sker det ju en del tråkigheter av och till i anslutning till matcherna.
För er som inte läser eller helt enkelt har missat:
Såg i senaste Travronden något jag aldrig sett förut, nämligen en dödsannons över en travhäst (Mr Vasa) Enligt dödsrunan blev han 30 år, men han var ju född 1976 enligt travsport.se?
Hursomhelst, ovanligt var det, och framgångsrik var han onekligen.
fasiken, ska nog börja min dag med att sparka mina hästar där jag kommer åt, utifall de gör nåt. Ikväll har 4 av 7 hytt med sina långa älgben mot mig vid täckes bytning! Till sist glodde jag på sista hästen & frågade :jaha, ska du inte måtta när de andra ändå håller på?? Men neee han va fredlig å bara åt på höet.. odjur!
Nu kan man se Criterium Continental från i söndags på youtube.
Med Going Kronos, Pearl Queen, Simb Chaplin och de andra fyraåringskanonerna.
Sök bara på: Criterium Continental
För er som varit hemma och firat jul idag på juldagen så skänk en tacksamhets tanke till att ni inte var på ett väldigt regningt Örebro och körde galopp med era hästar i lopp 10 och blev diskade. Det var ingen hit...:smirk:
Beror ju lite på vad de kör för lopp oxå..
T ex Lasse Söderholm som fick böter i oaksfinalen... saftiga 10 000 riksdaler.. Känns lite orättvis satistik om man ser det så? *lojal*
Förresten... För över 1år sen så selade jag ut en häst i ett lopp på färjestad.. Delilah Kemp... Har för mig att en på bukefalos hade henne nu? vet någon vem?
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.