Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Idag måste jag bara se V65-1 från Mantorp på Vinnare V65.
Bara namnet på loppet gör mig nyfiken, här talar vi kreativitet och uppfinningsrikedom:
"Premiärlejoninnornas Vinterdans".....:D

Här på Romme kör de varje år "Landerstedts Slakteris Lopp", med täcke och allt, men det där var värre!!

*kl*

Är det i den här tråden man får skriva vad man vill? :angel:
Satt och kollade igenom lite gamla filmer och sånt på min dator idag och hittade en travfilm jag och två kompisar gjorde när vi gick i 1:an!

Vi gjorde massa intervjuer och info om allt som har med travet att göra :p Kändes bra att få skippa skolan och åka till valla för att filma:D
Filmen blev rätt bra tillslut och om inte annat proppfull av travinfo som våra Ridhäst-klasskompisar säääkert tyckte va kul att se.. :angel: hehe

Men iaf. hittade ett roligt klipp som tillhörde våra bloopers!
Hahaha jag kan sitta och kolla det här klippet om o om igen, Rasmus min är klockren! :rofl:

Filmen

(Hoppas nån mer än jag tycker den är rolig! haha :o:angel:)

Haha,gillade hur ni filmade in askkoppen,så Jim Frick!:D

Vad kul att ha kvar sådana filmer!!:bow:

När jag gick på lågstadiet så var Jim Frick en rödhårig kastratsångare..

Och Kaj Widell något av det läckraste som har gått i ett par skor..:rofl:

Förklara för mig som är lite tappad, vad är skämtet?

Vi sitter å ska intervjua Rasmus och Jim hade smygit sig in i fikarummet och märkte visst att vi filmade..
Så han kände väl sig lite busig I guess och brölade till med nått precis då han såg att Rasmus skulle börja prata :angel::rofl:
Det roligaste är ju Rasmus reaktion haha! Helt i chock!
Och när Jim spelar helt ovetande om sitt misstag haha "Ja vadåå?"
:rofl:

Kanske är det roligare då man har sett hela filmen, och dessutom var med å gjorde den..
Det var många roliga timmar det där kan jag säga! :D

Senast ändrad:

Ja Fricks röst tar man iaf inte fel på! :rofl:

Minns när jag var på praktik hos Jim i 9:an..
Stod ute i stallet å pysslade med nått å hörde plötsligt världens vrål,
Det visade sig lite senare att det bara var Jim som pratade :angel:

Tog ett par dagar innan man vande sig och började förstå vad mänskan sa :p

Vi gjorde en lite seriösare intervju med Jim på den där filmen också, och det krävs verkligen ett tränat öra för att höra allt han säger:o
Eller det kanske bara är jag som kräver att alla som pratar är övertydliga... haha

Senast ändrad:

Vad kul att ha kvar sådana filmer!!:bow:

När jag gick på lågstadiet så var Jim Frick en rödhårig kastratsångare..

Och Kaj Widell något av det läckraste som har gått i ett par skor..:rofl:

Jaa det är verkligen kul att sitta o kolla igenom!
Vi gjorde en om STC också, och den är också filmad mestadels hos Jim. Fast den är inte alls lika kul som den andra.. :angel:

Ojoj, rödhårig? Det var inte nyligen va?! :p
Och det där om Kaj Widell låtsas jag som om jag aldrig läste :crazy::p

Skrotar runt lite... och muttrar över att vara första reserv i ett lopp där ingen gick bort pga spårförbehåll eller nåt! :mad:

Och så en undran...
Är det OK att knyta fast en par kortare bitar av eltråd i grimman på en alldeles överenergisk travare med upptäckarlust som dessutom har separationsångest, för att kanske påminna honom att det faktiskt ÄR ström i trådarna ?!?

På tal om Frick.. alldeles i början när jag jobbade där (2002) så stod vi & böjde Spraket Simb jag & vet. Söderberg, lite sista check innan V75 på Åby, och från ingenstans så står Frick bakom mig & frågar om jag behöver fick pengar ner under resan. Gissa om jag höll på att lägga en rand i brallan :rofl:

Citat ur Gooparnas nyhets arkiv:

"Hästbussen den stora är grundlackad, nu ska nya dekaler upp, förslag till baksidan, allt från en bild på alla tjejer i stallet till Olle i badet"

Självklart vill vi se gooparnas buss med Olle i badet på:D

Jag skulle iaf inte hålla rätt kurs på vägen om jag blir omkörd av den och ser bilden på Olle... Skulle vrida mig skratt:rofl::rofl:

Någon som har någon annan idé vad dom ska ha på bussen?:D

haha dom är ju för goa,
men vadå härma herr.untersteiner,:p han har ju sin charmiga transport där han står med bar överkropp och en badboll på :D

men lite kul är det, ;)

Du menar Peter´s transport (aka din svärfar)
nu var jag elak...:devil:

meh vad säger du? tyst inte så alla hör, det där är ju hemligt :eek::angel: haha nej du, eller inte :D;)
ja nu va du elak :mad: :p

men jag fick mig allt en chock första gången jag såg den
transporten alltså ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2