Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

men jag hörde på rykten att han skulle vara ilag med walmann dottern igen... vet inte om det stämmer :confused:

ja den hade iaf folk gillat tror jag. Har alltid gillat Björn, fast jag tror det började med att han fyller dan efter mig o är lika gammal lite OT. det kom jag på när han körde ponnytrav för ett antal år sen
By the way såg ni herr Adielsson igår på Vinnare? Baka tårta:) Undrar om han är så dålig eg?
Han är iaf en bra tv personlighet fast har inte kollat hur tipsen stämmer:)

Dagens bästa svar på min häst som är ute på fodervärds-annons : Vad kostar det?

Vad kostar ? svarar jag.

Vad hästen kostar? Om den inte kostar något är det bra!

"DEN"??? Hallå..

:rofl:

Själv funderar jag på vad Eklöf menar när han säger att Robert Bergh låter lite som Bolibompa. :D
Trots att jag har fyra barn kan jag för allt i världen inte riktigt förstå hur han menar......;)
DÅ har jag ändå hört Bergh under halva min livstid. :rofl:

*kl*

Trodde aldrig att denna dag skulle komma,men jag längtar till sommaren....hatar värme o insekter(min stora skräck) men nu har jag kommit fram till att regn på vintern slår det med hästlängder.

50 ton grus på rakbanan utlagd i december blir nedtrampad i leran om det inte rinner iväg....jag blir så less :devil:

Vi har lagt direkt på marken,nu är ju rakan gammal så det finns ett antal hundra ton där redan.
Har duk på ett ställe där det är en svacka som vi inte får bort,men den kommer fram efter ett tag o sen får sladden tag i den o då svär jag en truddilutt :devil:

Att det blir dyrt är det enda man kan lita på .

Vi fyller på var o varannat år.

Själv funderar jag på vad Eklöf menar när han säger att Robert Bergh låter lite som Bolibompa. :D
Trots att jag har fyra barn kan jag för allt i världen inte riktigt förstå hur han menar......;)
DÅ har jag ändå hört Bergh under halva min livstid. :rofl:

"Jag sade bara Bolibompa så klev han förbi".
Robert Bergh i segerintervjun på Bergsåker på lunchen idag.

:rofl:

-Vart fasen är min barnvakt????:eek:

Vill inte missa tidernas värmning och se allas förväntansfulla miner INNAN loppet har gått!

Han är rankad sist...:rofl:

Jodå, ett fall framåt!

Veijo hade lättat honom så bootsen hade åkt av.
Öppnade överraskande snabbt från sitt 2:a spår från volten. Fick vinnarhålet. Klättrade i sista sväng men när Veijo vred på vänstertömmen in på OP blev det konfysenbo denna gången med.

Men en 4:e placering och en längd efter vinnaren får man väl vara nöjd med!
Samt en låg puls efter loppet.

Brorsan + kompis missnöjd.
Pappa ger mer än godkänt.
Nu fick han ju lite mer poäng så det är bara att anmäla igen.
Den här hästen ska vi ha kul med i vår lovar tränaren!:angel:

Jag är ju inte med på den här hästen så jag får nöja mig med att åka med på bananskalet.

Vi har ägt 3 hästar tillsammans innan.
Den bästa av dom fick tas bort för ett år sedan då hans krokiga framben inte höll. (E: Pearsall Hannover)
Ger mig f-n på att när jag nu inte är med i konstellationen så blir detta en kanon!:eek:;)

Nu ska jag cykla upp till stallet i regnet (imorgon kommer det ju att bli storm. Då går min cykel för fort åt ena hållet! ;) ) och ge honom välförtjänta morötter och en fredasfika åt personalen.

Å vilken tur personalen har!

Hur vågar du stå utanför? Det får man aldrig göra! Det är ju som att ta med alla hästar utom en i en V75-avdelning, då vinner den man har tagit bort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024