Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Åh..:love:

Mjuka Mockasinen över henne!:d
Blir så glad över att se era vackra fuxar!
Så underbara representanter för rasen!:bow:

Finns Defi Dánou eller Juliano Star med i stamtavlan?

Min fux har varken Juliano eller Defi i stamtavlan. Hon är efter Wall Street Banker. :D :devil: Men moderstammen lämnar färgglada hästar (skimlar, fuxar osv). :) Kommer nog från Torg skulle jag tro. :)

Wilmakval.JPG

baaahh... jag vill ha året´s häst hemma i boxen =)

Fin fux har du iaf :D

jag såg litte av mickes gala på atg live förut på tvn.... satt och asgarvade,,... men jag missade litte... och min dator vill inte spela upp den från atg... datorn är trög....

Men det var roligt för skötaren till Giant Diablo och få helen a johansson´s pris... Grattis säger jag...

guud vad söt.....
jag skulle vilja ha en travhäst med litte mer färger på kroppen.... kanske en bläs eller något.... Har en brun vallack utan något tecken.... fast min shettis hingst på 2år är dock brun vit skäck..... hihih..... vill ha en fux travare med bläs :D hihihih som kan springa :P

Jag har en som är fux med skjuten stjärna.. Två och ett halvt rätt av tre är väl inte så illa:D
Btw så fyllde hon tio i år så vem vet... kanske går att få ut en krona eller två, fortfarande:bump:

Aha, har hon ärvt hans vassa temperament med?

Det må vara förlåtet med det utseendet!;)

Ang. hästgalan så måste det ju vara hjärtat och inte förnuftet/resultatet som valde Takter till Årets Kusk!
Jag tycker mycket om Takter och han är värd en eloge.
Men om inte Björn Goop fick det så undrar jag vad i helsike man ska göra för att få det?
Så många banchampionat, bla på våra två största banor (när hände det senast?) så många segrar osv.
-Vad kan toppa det liksom?

Petri Puro..hade han nåt innanför västen eller är han alltid sådan, ni som vet?:D:angel:

Hon är inte vass direkt, men speciell. Fast absolut inte elak eller så, men oerhört känslig. Både fysiskt och psykiskt. Men hon är en go häst. :) :love:

Håller med om priset "Årets Kusk".

Menar du min häst eller Johnny Takters frisyr på Hästgalan? :angel: :D
Tack i alla fall om du menar min häst. :bow: :bow: :bow:

Med risk för att jag bildbombar den här tråden, så slänger jag in en till på fuxan. :D *duckar*

Wilmahuvud.jpg

Han var så fin i sin nya frisyr så, Johnny Boy. Såg ut som ett sånt där litet troll som man hade på pennan när man var liten, om ni minns. Ett riktigt litet penntroll. :love:

själv skrattade jag så jag höll på att dö över Johnny's frilla... hemsk! kunde väl ha haft lite som stadgade frillan lite... haha. Nån som såg Eriks min på galan när Petri stod & svammlade??

Så det vackra huvudet är efter Gentle Star!:d

Ska bli jättespännande att följa era vackra fuxar!!:love:
Tyvärr lär ju även deras sämre insatser synas med den utstrålningen dom har!;)

Johnnys frisyr säger ni.
Jag såg ingen frisyr ö.h.t!!
Bara en massa under kalledongerna-hår som hade intagit en felaktig position!:eek::D

Såg Eriks min. Såg även att han satt själv!?
Dvs jag såg inte att flickvännen var med..?
Är det slut?...:angel:

Jag undrar jag och Johnny visste att de skulle spela Johnny the Rocker när han fick pris, för jag tyckte han hade samma frisyr som Magnus Uggla. :devil:

Så det vackra huvudet är efter Gentle Star!:d

Ska bli jättespännande att följa era vackra fuxar!!:love:
Tyvärr lär ju även deras sämre insatser synas med den utstrålningen dom har!;)

Ja det är ju nackdelen.

Om du kollar min avatar så har även mamman ett vackert ansikte (även om hon bara var ett år på bilden). Han har förmodligen mer av GS huvudform då mamman var arab-ädel men han har mammas ögon. :love:

Visst är det så att de syns vilket är både positivt och negativt.:o Jag är ändå lite van eftersom mamman var en gracil dm på 152 cm med ett kliv som hon vore 170 cm ungefär. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar