Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kl

Jäkla bra med leriga hagar nu...
Fölmärrarna sitter fast i leran och kan inte blåsa bort i denna storm :D:D

AM (skämtar..flickorna är inne nu under tak)

JA gud...vilken frilla :rofl:

....och Puros klipska kommentar om hur han kände det....
Jooooo,en del tycker om en del, och en del tycker om andra :rofl: :rofl:
jag höll på å döööööööö

....Har just sänt iväg en jobb ansökan till Robert Bergh.... läskigt!
Nu ska jag glo på fd passhästen Victor Ru!! (inte riktigt som alla andra hästar )

Attans också!;)

Heder åt Adielsson som har valt en helt vanlig tjej och inte en blond Bimbo som mig själv!:eek::D

Det var nog därför jag inte såg henne för jag letade efter en helt annan typ av tjej!
Vilka fördomar jag har!!:angel:

Björn tjej är ju också en vanlig stalltjej..hon jobbar väl fortfarande som hästskötare tror jag ( är inte så uppdaterad längre)

Bor du i värsta skogen? Blev det inget Julmyra förresten?? sist jag såg Björns böna så var hon juh mot det ljusa hållet.

Bor du i värsta skogen? Blev det inget Julmyra förresten?? sist jag såg Björns böna så var hon juh mot det ljusa hållet.

Skogen :eek: Nä jag bor ju i Karlstad och Julmyra blev det inget med och där är bara krångel ( var på möte där i fredags om pengarna jag lagt in och inte fått tillbaka )

Henni var/är ju ljus och inte alls lik sig som på det kortet

jo tack, julmyra-gubben håller iaf jag mig undan för... :cool: karlstad? Hört talas om en löskutande Dover Calais för några år sen?:p

Dover Calais känner jag igen , men löskutande ?? Näää :D

Du får skvallra för mig

hehe.. jo.. våren 2002 så skulle lille hästen springa provlopp men kom på andra tankar påväg ut ur stallet... svängde lite för tidigt så vagn & kusken Peter Ådefors stjälpte... Fröken skenade från banan & ut genom grindarna & drog in till stan :D de fick tag på henne vid tågstationen( jag vet inte själv vars den ligger).. 2 månader senare fick jag tag på henne genom annons. Hon va lite tunn & något stressad. Fick börja med att köra in henne på nytt, av förklarliga skäl gick det i 190 knyck ut genom stallet :rofl:
tant är numera gårdshäst & ska betäckas på nytt i maj :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar