Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Någon som anmäler sig frivillig att komma till skogen och köra Karma?
Jag ahr fått ont i rygghelvetet så jag kan omöjligt ta mig upp i vagnen :crazy:.

Aha, läste på fel sätt då... Vore väl bättre den satsade på monte`. Som Schep Distroyer (Stavningen kanske är fel..). men det borde ju finnas regler för att ta ut sådana oregeliga hästar.

Mora ligger ju inte nestgård precis... Du får stoppa i dig en hög med smärtstillande och vila tills det går över.
Karma får snällt vänta till du mår bättre, stackare!
Själv startade jag dagen med 2 alvedon:crazy:

Jag undrar, vad hände med den där Bukehästen, som jag tror hette Black Runner? Som en Bengali hade. Om den hette så är den ju död.

Aha, läste på fel sätt då... Vore väl bättre den satsade på monte`. Som Schep Distroyer (Stavningen kanske är fel..). men det borde ju finnas regler för att ta ut sådana oregeliga hästar.

Har de gjort om reglerna så att de inte behöver ett sulkykval i botten längre?
Annars spricker ju det också. Nu vet jag inte om den är bättre under sadel?

Jag undrar, vad hände med den där Bukehästen, som jag tror hette Black Runner? Som en Bengali hade. Om den hette så är den ju död.

Det var Jaris häst, jag minns inte riktigt men har för mig att den hade pålagringar och att det var orsaken till att den togs bort.

Den HAR ju 6 mån. startförbud men här går diskussionerna om startförbudet även gäller provlopp (vilket jag verkligen hoppas om han hittar nån som vill ratta)

Som jag har kvalplaner för?

Det är en liten röd pojk som bodde hos dig en sommar... :idea:

Den andra jag nämnt har/hade en helt egen tråd strax efter att rapporteringsbestämmelserna försvann.

Ahhh!! Dino-dinosaurus :angel::idea: Lycka till!

Nää..det var det andra jag menade igentligen...

AM

kl

På Aftonbladet.se /travsidan står det om en märklig transport av en bunt föl......:crazy::crazy:

AM

Såg det nu. Rubriken. Trådskaparen har jag satt på Ignorera så därför såg jag inte det.

Bästa vore ju nu att inte besvara då jag anar att det är bråk på gång..
Har ju sett att "vissa" vill ju bara tjafsa så fort det handlar om trav. :mad:

AM

Tycker det borde gå att banna folk från vissa forum, i detta fallet är ju personen ifråga inte intresserad av en debatt, utan enbart att kasta skit på travsporten.:mad:

...så därför är det bästa sättet att aldrig besvara sådana där.

Då faller liksom tråden ner " i glömskan" för att citera ungefär vad Ameo brukar säga.
Samma på Hästnyheter. Den lär väl komma upp i morgon eller så.
Och sånt har ju en förmåga att dra fram dom mest intelligensbefriade kommentarer. Det vet vi ju sedan tidigare.
Så till alla. Låt tråden förbli obesvarad. Så får vi lite lugn och ro här.

Humlan!! Ajajajajj.. Bort med tassarna från tangetntbordet :-)

AM

Senast ändrad:

...så därför är det bästa sättet att aldrig besvara sådana där.

Då faller liksom tråden ner " i glömskan" för att citera ungefär vad Ameo brukar säga.
Samma på Hästnyheter. Den lär väl komma upp i morgon eller så.
Och sånt har ju en förmåga att dra fram dom mest intelligensbefriade kommentarer. Det vet vi ju sedan tidigare.
Så till alla. Låt tråden förbli obesvarad. Så får vi lite lugn och ro här.

Humlan!! Ajajajajj.. Bort med tassarna från tangetntbordet :-)

AM

Omööööjligt :p

Jag måste lära mig självkontroll.. suck.. :o

jag vet ju att det inte är någon mening med att svara, men jag blir så ARG.

Ännu mera synd att alla ska bli så långt från mig.
Fast det är klart,anmäler sig snart ingen frivilligt,får jag väl gå över till hot ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 601
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar