Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

-3 Grader ida men jag är för sjuk för att köra annars älskar jag detta vädret vi hade idag :( :( ska köra tuss imorgon så får vi se. För övrigt skall jag köra jobb med Tussens lille bror på Åby på tisdag :D Kanske kommer med i TV när vi virvlar runt innan provloppen:angel:

Vilken j-a tur vi hade i går...:idea:

När jag skrittade av fyraåringen (rödtoppen för alla som varit med sen tillverkningen :D) efter banintervallerna så hör jag en häst i full karriär någonstans i mörkret. Efter ett tag ser jag den komma farande på den lilla jogg-fyrkanten, med sulky, utan kusk.

JAG brukar ta ett varv på den när jag skrittar av men nu när det är så himla mörkt har jag hållit mig till där det är lite bättre belysning.

Så skilda av ett staket blir vi omkörda av en skenande häst, tur att min är cool. :love:

Som tur var höll sig även den skenande hästen kvar på fyrkanten så de hade fått stopp på den efter några varv. Men det blev ingen provloppskurs för det ekipaget då hästen inte var fräsch efter skenturen.

Fy så läskigt! Jag e gammal nu, och tycker olyckor är ennu läskigare en förut.
Puh! Tur ni va på rätt sida staketet:bump:

Du ser inte gammal ut... :D

Jag är bra glad över att vi slapp bli inblandade i nåt nu när vi är så nära... :idea:

Tack! Hur m.k.t. vill du låna.....:rofl:

Hur nära kval e vi nu då?:)

kl

Kan ingen byta bort speakern på Jägers???
Han är ju bara för gräslig.......

Låter ju som om han presenterar ackrobater på cirkus

AM

Kanske ni kan byta ut han mot Bronetti (stavning..) på cirkus scott:rofl:

-Får vi be om stöörrsta mööjligga tystnad, när vi nu går in på upploppet...

Mina tillgångar är ju ytterst ringa...:o Men du kan få låna en katt:idea:

Ja här på Valla finns 1,45 provlopp, passar typ våra hästar... Nejdå, här börjar provloppskvällarna den 16 februari, då hoppas vi våra storpojkar skall gå fint i 1,25 provloppen. "Men de tränar fint.." :D

Rötopp kommer att klara sig gallant! Vad skulle hända? Förutom skenande hästar...

Mina tillgångar är ju ytterst ringa...:o Men du kan få låna en katt:idea:

Ja här på Valla finns 1,45 provlopp, passar typ våra hästar... Nejdå, här börjar provloppskvällarna den 16 februari, då hoppas vi våra storpojkar skall gå fint i 1,25 provloppen. "Men de tränar fint.." :D

Rötopp kommer att klara sig gallant! Vad skulle hända? Förutom skenande hästar...

Att de anmäler ut Camaro Run... :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 602
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar