Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Såg det nu. Rubriken. Trådskaparen har jag satt på Ignorera så därför såg jag inte det.

Bästa vore ju nu att inte besvara då jag anar att det är bråk på gång..
Har ju sett att "vissa" vill ju bara tjafsa så fort det handlar om trav. :mad:

AM

Jag rustar för strid på med ringbrynja och tempel riddar svärd bara. Jag tycker det är rätt skojigt att se vad dessa travhatande personer har att säga. Därför ignorerade jag inte användaren även om det varit mycket nära ibland. Däremot ger jag svar på tal direkt och hårt. "Arn de gothia" rider nu ut i strid mot travhatare i hela Sverige. :rofl::rofl:

P.S. är lite Arn tokig för tillfället läser igenom alla böckerna för slutarbete i skolan:D. Snart klar med sista boken i serien sen är det uppföljaren kvar. Rekommenderar böckerna skarpt dock inte filmerna.

Jag måste lära mig självkontroll.. suck.. :o

jag vet ju att det inte är någon mening med att svara, men jag blir så ARG.

Jag vart skogs tokig när jag såg inlägget så jag laddade svärdet och tar striden igen tyvärr dock borde jag kanske säga men jag brukar inte ge mig när det kommer till skitsnack om mig eller det/dom personer jag tycker om.

-kl-

min tur att ha sorg... Fröken Röd ska få vandra till himlen imorgon eftermiddag :cry: en gammal skada har spökat ett litet tag nu & hon har för ont i sin vä bakben. Tröstkramar även till fodervärden Lillfina :love:

HPIM0319.jpg

Trist, och det är min tur nästa vecka...9-årig val med gaaanska hyfsad stam men alldeles för dåligt vänster fram...

Jag provade ju ett par dagar att sätta ut annons som ridhäst men tog mitt förnuft tillfånga och ska ta bort honom istället. Vill ju inte att han ska vandra vidare och jag nästan vet att det kommer ringas och undras och ältas om benet, det kommer bara ge problem! Och ett starkt tecken på att jag gör rätt i att slakta istället för att sälja är ju att det enda svaret jag fick var en pengabedragare från Storbrittanien! :crazy:

kl

Beklagar till er båda. :(

Vet inte vad som är värst.
Att ha nyss tagit bort eller att man strax skall göra det.

AM

Kl

JAg ger Ameo en ros för att hon låste transporttråden.
Tyvärr så fortsätter "valsen" på Vård..

Själv har jag satt användaren på Ignorera men läste ändå den tråden.
Och konstaterar att det är märkligt hur vissa får hållas...

Trodde inte det fanns "häst-sports-rasister"
Men ändrar mig nu.

AM

Kl

JAg ger Ameo en ros för att hon låste transporttråden.
Tyvärr så fortsätter "valsen" på Vård..

Själv har jag satt användaren på Ignorera men läste ändå den tråden.
Och konstaterar att det är märkligt hur vissa får hållas...

Trodde inte det fanns "häst-sports-rasister"
Men ändrar mig nu.

AM

Ja visst hon får en ros av mig med men jag tycker det tog mycket lång tid.

Kloka insikter Nafa mycket kloka. (som vanligt dock men bör ändå sägas)

Åh, kramar till TJT, lobysalice och lillfina... :(

Jag tycker alla gånger att tiden mellan att man bestämt sig och att det "är färdigt" är den värsta... Samtidigt ÄR det på något sätt lättare än om man mister dem i olyckor för då blir chocken och sorgen så himla mycket... :cry:

Men det är verkligen jobbigt oavsett.

Själv är jag verkligen uppåt i dag, svarta tanten visade fina takter i träning i dag och de två veckornas karens på behandlingen gick ut i går tror jag. Eller i förrgår. Datum-vill. Men det står i träningsboken.

Och fröken treåring pendlar mellan bus och stora förbättringar från träning till träning. Snart kan hon också gå under 20 korta bitar (toppade faktiskt 20 i dag :love:)

Bäst att suga på det när det känns så här... :idea::banana: Snart står man där med skyhöga veterinärräkningar igen om det följer normala år.

Bäst att suga på det när det känns så här... :idea::banana: Snart står man där med skyhöga veterinärräkningar igen om det följer normala år.

Rid på det tåget så länge du kan gå och köp ett winerbröd och njuuut:p
Det får man göra när allt går bra :D
Sedan bär det av till repaffären när det går dåligt igen ;);):rofl:

kl

Hunter Brodde har bytt tränare och finns numera i Skåne hos Hans Adielsson....ska gås igenom av hans vet i morgon.

Rid på det tåget så länge du kan gå och köp ett winerbröd och njuuut:p
Det får man göra när allt går bra :D
Sedan bär det av till repaffären när det går dåligt igen:rofl:

Jag är ingen sån, jag pallar i princip ALLA motgångar. De som varit med ett par år här vet hur mycket jag tål... ;)

och wienerbröd... :eek: Jag går ju på morötter... :p

Förresten börjar jag bli sugen på att köra lopp igen, hoppas våren kommer snart och att nån av mina pållar är körbar då. Tills dess får jag öva i provlopp. :idea:

Jag är ingen sån, jag pallar i princip ALLA motgångar. De som varit med ett par år här vet hur mycket jag tål... ;)

Duktig flicka ;)

och wienerbröd... :eek: Jag går ju på morötter... :p

:o Ja det gör "nästan" jag med men lucky tittar så surt på mig när jag äter upp hans morötter:crazy:

Förresten börjar jag bli sugen på att köra lopp igen, hoppas våren kommer snart och att nån av mina pållar är körbar då. Tills dess får jag öva i provlopp.

Jag med:love: har inte kört lopp på 1½år nu och jag körde kompisens fina 3åring på Åby i tisdags i provstarter och USCH VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA:cry: Är en sån skön känsla att flyga till ledningen även om det inte gäller något
Ne fy på dig spöket nu fick du mig att drömma om framtiden och gamla tider igen*suckar uppgivet*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 601
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2