Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller helt med dig, men jag skrev inte allt![]()
eftersom ts inte verkade vara någon jätteerfaren ryttare
Ursäkta, men du börjar gå mot personangrepp.
Exakt VAD säger dig att jag inte är en så "jätteerfaren ryttare"?!
Jag frågade helt sonika om galopphästar går att rida dressyr på, utan att alla kan se att han är fd galoppör. En travhäst som rids i dressyr kommer ändå alltid se ut som en travhäst.
Som ni skriver tycker ni att ni är speciella på nåt sätt. "titta på mig jag har ett fullblod" som att det skulle vara en prestige i att omskola och rida dem. Men det finns faktiskt många andra raser och individer som kan vara minst lika heta, farliga och allt vad ni nu skriver.
Att de sedan är mera lyhörda för skänkel är ju bara en fördel inom dressyren, likaså för handen. Vilket passar mig utmärkt. Har en ponny hemma som jag rider och utbildar. Han är, som någon uttryckte sig, som ett popcorn![]()
Jag frågade helt sonika om galopphästar går att rida dressyr på, utan att alla kan se att han är fd galoppör. En travhäst som rids i dressyr kommer ändå alltid se ut som en travhäst.
Ursäkta, men du börjar gå mot personangrepp.
Exakt VAD säger dig att jag inte är en så "jätteerfaren ryttare"?!
Varför är det så mycket mer pyssel med ett fullblod än andra raser?
Gäller det alla slags fullblod/araber?