Trav i Norrköping?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
S

Sentenced

Jag ska söka praktik i (trav)stall och har nyligen flyttat till Norrköping.
Är det någon som vet om det finns någon sida online som har listat olika travstall i länet eller liknande? :)
Eller för all del om ni vet namnen på travstall i närheten!?

Dessutom: Har man chans att få praktikplats även om man inte gått naturbruksutbildning men har lång hästvana?

Tack! :bow:

Du bor ju nästan mittimellan Eskilstuna och Mantorp (Örebro ligger ju också rätt "nära". Lite trist läge om man vill jobba med trav?

Gå in på banornas hemsidor, (jag brukar använda Guiden när jag ska in och kolla på flera banor) där ser du vilka proffs-stall som finns vid varje bana och vilken kommun de håller hus i.

I Norrköpingstrakten känner jag bara till två-tre amatörtränare. Det finns säkert fler men det är bara två som har resultat så att man noterar.

Detta med utbildning får någon annan svara på, men visst måste det väl gå?

/// ghost

spelar nog ingen roll om du ej har utbildning...tränarna brukar bara bli glad om dom får "gratis" arbetare :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 411
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 779
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka