Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad sugigt Taggis, beklagar verkligen Ska inte ens försöka komma med nåt positivt och peppigt i det här läget. Ibland behöver det bara få suga liksom. Kram om du vill ha
Åh det låter som en helt fruktansvärd situation du hamnat i. Du får komma in här och spy så mycket galla du vill.Tack. Nej det är precis så, det är ingen ide att peppa nånting för det finns inget att peppa alls. Jag blir bara förbannad på alla peppiga kommentarer som folk försöker komma med. Jag vet att det är i all välmening med alltså nej, det bara provocerar mig i dagsläget. Jag hade önskat att jag varit ett djur så man hade skjutit mig på plats och inte ens fösökt rädda mig. Och om jag nånsin äger ett djur där det blir aktuellt med rehab av liknande skada så kommer jag inte ens tänka tanken. Det är ovärdigt en levande varelse som haft andra instinker än tv-tittande eller handarbete.
Så, nu har jag både blivit av med fysiken (den jag kämpat mig till trots åratal av motgång pga hypotyreos ska tilläggas, så den var inte gratis innan heller och den ev vägen tillbaka kommer givetvis att ytterligare kryddas av svårigheterna den sjukdomen ger) och samtidigt fått tacka nej till drömjobbet som jag skulle påbörja under hösten. Tack för det, livet. Nej, det finns verkligen ingenting av värde nånstans, jag är förbannat bitter över att jag inte ens fick nöjet att slå ihjäl mig. Var jag dödsromantiker innan så är det inte ens jämförtbart med nu.
12 pass i september, har lite känningar i halsen och åker utomlands imorgon så vi får se om det stannar där eller om jag får till några fler pass. Ländryggen har strulat ganska många veckor men känns bra nu så det går faktiskt riktigt bra!Hur går det med träningen för er allihop?
Här har hela familjen blivit sjuka denna veckan så gjorde ett bra måndagspass på gymet men fick ställa in onsdagens planer. Tillbaks på gymet igen på lördag hoppas jag!
Har börjat lägga lite mer fokus på löpningen, mest för att jag vill kunna/orka springa längre och fortare än jag kan idag fick en oväntad barnpaus på en dryg timme förra helgen och sprang milen för första gången på 11 år (!). Ingen snäll mil, väldigt kuperad... Det gick inte så fort men det gick, vilket var härligt för självförtroendetHur går det med träningen för er allihop?
Här har hela familjen blivit sjuka denna veckan så gjorde ett bra måndagspass på gymet men fick ställa in onsdagens planer. Tillbaks på gymet igen på lördag hoppas jag!
Hej, det var väldigt längesedan jag skrev i tråden eller på buke öht. Jag har bara inte orkat med. Träningsmässigt kan jag väl uppdatera er om att jag skadade mig allvarligt under min semester, och är nu borta från all form av riktig träning i flera månader minst. Jag har genomgått n komplicerat operation, troligen kommer fler, och benet som är skadat kommer ta 1,5-2 år att få ordning på och jag kommer nog troligtvis alltid att ha en nedsättning. Sicken tur då att jag ägnade mig åt löpning innan... ...och att det tagit mig lång tid att hitta något att ägna mig åt som känns givande alls. Tack för det, livet. Jag är så oerhört jälva bitter och ffa Less på alla eviga motgångar i mitt liv, så jag har inte ens orkat kräkas om det på buke. Menmen, here I am. Kortvisit, och går ut genom bakdörren igen...
Jobbigt när man har ont både här och där! Hoppas det känns ok idag!Jag förnyade gymkortet igår och körde mitt tredje pass denna månad . Hade varit borta 2,5 vecka sen förra gymbesöket.
Haft ont i knät, en armbåge och inflammation i underarmarna som jag försökt vila bort och sen blev jag dödsförkyld ovanpå det. Aja, lite extra vila dör man inte av.
Har fortfarande känningar i knät då jag antagligen inte tagit det tillräckligt lugnt men men.
Körde bara 30 minuter crosstrainer igår då jag fortfarande inte känner mig hundra. Idag tänkte jag försöka komma iväg och köra igenom ett lättare styrkepass för att värma igenom kroppen.