Blä för december heja för PT-pass. Hur har det gått?
Tackar som frågar, det gick fint. Körde rygg och axlar och fick en tydlig men inte brutal träningsvärk och känslan efteråt var som vanligt riktigt skön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä för december heja för PT-pass. Hur har det gått?
Åh nåt sånt hände mig med. Svinjobbigt och fick ta det varligt några dagar, men sen var det okej. Förhoppningsvis går det över fort!Gjorde ett styrkepass i lördags och lyckades under marklyft att sträcka mig/få kramp/oklart vad i baksida lår. Vilade igår och hade bokat cirkelträning idag. Genomförde det men känner fortfarande av låren.. suck.
Usch, sträckningar i baksida lår är inget kul! Brukar ofta leda till ganska skarp och intensiv smärta hos mig men det brukar gå över rätt fort med en lagom balans mellan vila och rörelse. Voltarengel el liknande kan också vara något, ifall du råkar ha det hemma.Gjorde ett styrkepass i lördags och lyckades under marklyft att sträcka mig/få kramp/oklart vad i baksida lår. Vilade igår och hade bokat cirkelträning idag. Genomförde det men känner fortfarande av låren.. suck.
Usch, hoppas det släpper snart! Om det får dig att känna dig bättre kan jag meddela att mitt livs värsta nackspärr, som var så illa att jag hade besvär av det i flera veckor efteråt, uppstod när jag gjorde smoothie en morgon. Jag var inte ens fyllda 30!Jag har lyckats med det sjukt skickliga att sträcka till ryggen när jag vispade en lemoncurd igår !! Jag försökte att samtidigt plocka ur diskmaskinen, så jag måste ha vridit till mig på ngt konstigt sätt…. #förfalletnära40
Så jag avbokade mitt gruppass på gymmet ikväll, och ska istället ta en promenad och så köra yoga hemma ist
Äsch vad drygt! Och vilken märklig reaktion, har inte hört om den sortens problem tidigare! Dum fråga kanske, men har du skidglasögon när du åker?Hmm efter att mina ögon klibbat och varat sig hela natten kanske idag snarare är vilodag. Så två skiddagar kvar. Jag har redan i princip gråtit av frustration, eftersom jag är så rimlig
Men hellre kunna köra riktigt ordentligt imorgon och på fredag då! Då ska det dessutom vara bättre väder
Inte jag hellerÄsch vad drygt! Och vilken märklig reaktion, har inte hört om den sortens problem tidigare! Dum fråga kanske, men har du skidglasögon när du åker?