Har bokat mitt första pass på friskis och svettis i morgon. Har varit medlem i ungefär ett år men faktiskt aldrig nyttjat den delen, så det blir ett klassiskt jympapass! Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev hemmajobb idag vilket gjorde att jag ställde in passet (vill inte åka ned på stan bara för det passet), och tänkte därför kika på vad som händer idag på friskis närmst mig. Självfallet var allt fullbokat, så det får bli ett "lyfta tunga saker och ställa ned igen"-pass senare i kväll!Har bokat mitt första pass på friskis och svettis i morgon. Har varit medlem i ungefär ett år men faktiskt aldrig nyttjat den delen, så det blir ett klassiskt jympapass! Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Det påminner mig om att jag verkligen behöver förbi någon butik och införskaffa ett par lämpliga skor...Visa bifogad fil 103306
Råkade designa och beställa ett par snordyra skor, jag kände att idag var rätt dag för det och mina bebislila börjar ge sig. Hur fina är inte dessa
Oj vad härligt med så stort gäng så pass tidigt på morgonen! Vad grymt!!Grymt kul pass idag, kul att vi var 24st (skadade?) personer på pass vid 5.30 i morse.
Tunga backsquat och tunga pushpressar i första delen.
Bygg upp till en tung 3:a på 10 minuter/övning.
Tog mig upp till 75kg backsquat och 45kg pushpressar. Känns ändå bra presterat klockan 5.30 på morgonen
B-del 10 min (hann 2.5 varv, det som är () är vad jag körde för vikter)
Utfall bakåt med KB *12 (16kg)
Pullups 6-12 (6st kippade)
Bröstpress med hantlar 6-12 (15kg)
Situp med wallball 10-20 (team på 9kg 20st)
Jag och teamie avslutade med 5 varv med 10st GHD maskin. (tror den heter så)
Nya träningskläder/skor gör så mycket med känslan av passet.Det påminner mig om att jag verkligen behöver förbi någon butik och införskaffa ett par lämpliga skor...
Blev förvånad när jag fick ställa mig i kö för ett 05.30 pass. Men det är allt fler som börjar träna de tidiga passen känns det som.Oj vad härligt med så stort gäng så pass tidigt på morgonen! Vad grymt!!
Och starkt jobbat på passet!
Vill börja springa lite, och har ett par skit-skor som ger noll stöd, så behöver nog investera i det så att inte kroppen går sönder..!Nya träningskläder/skor gör så mycket med känslan av passet.
Vill börja springa lite, och har ett par skit-skor som ger noll stöd, så behöver nog investera i det så att inte kroppen går sönder..!