Jag fick tyvärr problem efter lördagens löpning, smärta i benhinnorna som höll i sig två dygn. Så vågade inte göra nästa pass igår som jag planerat. Ska försöka ta bilen någonstans till annat underlag och se om det hjälper.
Men idag åkte jag till mitt crossfitgym igen var lite nervös innan, blir lätt det när jag inte varit där på ett tag och nu var det tre veckor sen senast. Det första som hände var att jag mötte ett gäng kompisar och det blev peppfest i omklädningsrummet! Love it!
Själva passet var galet jobbigt, huvudblocket var mördande pulsigt.
Time cap 30 min, 5 minuter på varje del.
Del 1: rodd/cykling
Del 2: 15 armhävningar, 20 air squats, 80 single unders
Jag valde rodd, tänkte INTE börja med den hatande cykeln sen fick jag inget flyt med hopprepet idag så var inte bara trött utan ganska sur emellanåt också. Men galet skönt och roligt att köra ett pass!
Men idag åkte jag till mitt crossfitgym igen var lite nervös innan, blir lätt det när jag inte varit där på ett tag och nu var det tre veckor sen senast. Det första som hände var att jag mötte ett gäng kompisar och det blev peppfest i omklädningsrummet! Love it!
Själva passet var galet jobbigt, huvudblocket var mördande pulsigt.
Time cap 30 min, 5 minuter på varje del.
Del 1: rodd/cykling
Del 2: 15 armhävningar, 20 air squats, 80 single unders
Jag valde rodd, tänkte INTE börja med den hatande cykeln sen fick jag inget flyt med hopprepet idag så var inte bara trött utan ganska sur emellanåt också. Men galet skönt och roligt att köra ett pass!