Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch stackare! Krya på dig!Tränade måndag och tisdag. Sen mådde jag dåligt fredag kväll efter jag ätit en sallad på stan. Var helt färdig igår och tillbringade dagen i sängen och lyckades iallafall få i mig te och rostad smörgås på eftermiddagen och lite keso på kvällen. I morse mådde jag bättre men fick kraftig yrsel när jag gjorde frukost. Hela köket snurrade och jag fick krypa till en stol . Fick i mig lite juice och mådde bättre, åt frukost och lunch som vanligt. Nu har jag varit ute på stan ett tag och kände mig helt snurrig igen när jag kom hem. Har uppenbarligen åkt på något skit . Längtar bara efter att träna men det går ju inte.
Usch stackare! Krya på dig!
Var hos läkaren för hypertyreos och fick bekräftat att jag hade dåliga värden och dosen Levaxin höjs och enligt hen skulle jag göra en massa saker som tillhör mitt förflutna som jag inte vill starta om med och som inte borde vara en rekommendation till någon patient alls för att komma tillbaka i form. Speciellt inte med dom här förutsättningarna. Men, men jag stängde av och struntar i hen även om ett av råden var att börja röra på mig mer (hen visste inte att jag går 2,5 timmar per dag och i vanliga fall tränar varje dag för det frågade hen inte, hon bara utgick från att jag inte gjorde något alls ) och att jag borde träna hårdare. Hen la sig i maten och det var klart och tydligt att hen inte vet något alls om kosthållning och borde varit tyst.
Ett rätt tråkigt besök som kunde ha förstört allt men jag är så pass redo nu att jag kan hantera det.
Tänker att det är flera här med hypotyreos. Vill läkaren att ni ska träna på något speciellt sätt? Pushar dom på för det?
Oj vad trött i benen jag blev av att läsa det därMin vecka blev såhär till slut!
Måndag: Vandring
Tisdag: Vandring
Onsdag: Vandring
Torsdag: Promenad 6.57 km
Fredag: Löpning 5 km
Lördag: Löpning 10 km, promenad 4.34 km
Söndag: Löpning 5 km
Råkade visst mörda mina knän ja. Inget mer springa förrän de är glad igen, och börja med några vändor på 3-4km då
Svårt att se hur jag ska kunna köra squats imorn, men vila benen idag och knästöd på iaf
Inga egentligen, men sprang 7.5km på ett bräde igår, och det började kännas under/utsida knäna efter kanske 5Lätt hänt minns inte vad du har för knäproblem, men när jag har känningar inför squats så brukar jag hellre tejpa med sporttejp än ha mina knäskydd. De är såna med skena och grejer. Men, jag brukar också börja mina air squats med miniband strax under knäskålen så jag måste ha koll på vart knäna tar vägen någonstans. Jag är ju dock fortfarande rätt mycket nybörjare så det kan vara inbillning att det funkar också
Haha, ja jag hade aldrig klarat det trots att jag ju försökt löpträna i flera år men jag drar bara upp skador hela tidenInga egentligen, men sprang 7.5km på ett bräde igår, och det började kännas under/utsida knäna efter kanske 5
Senast jag joggade var 3km när jag var 14, så 18 år sedan gick nog ut lite för hårt..
Men mina knäskydd är i tyg bara iaf, lite som kompressionsstrumpor för...knäna