Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar så grym @Trollunge! Stark som tusan!
Jamen precis, jag tror jag testar att köpa ett par tunna handskar ändå och ser hur det går!Finns även flytande magnesium som inte dammar, det kanske är ett alternativ? Enligt Styrkelabbets artikel med 10 budord i gymet tycker de man ska "Stå upp emot magnesium-förbud" haha. Inte för jag hade pallat det dock http://www.styrkelabbet.se/vett-och-etikett-pa-gymmet/
Men det låter också som en obekväm stång som har vassa räfflor Det går ju dock inte att göra nåt åt. Äsch, prova några tunna handskar annars, känns inte som en jätteinvestering och det blir kanske toppen
"Ta hänsyn till att livet ibland kräver mer av oss, vilket innebär att vi behöver kräva mindre av oss själva", som Sofia Ståhl så fint sagtIdag vaknade jag efter 10 timmars sömn och kände mig helt dränerad. Huvudvärk, tung och trött i kroppen. Depp och ångest. Som att all veckans stress kom tillbaka och slog mig i huvudet. Inte förrän vid 15-snåret började jag känna mig som en människa igen. En kort skogspromenad och "yoga for depression" kan jag i alla fall checka av idag. Har även bytt däck på bilen och krattat lite löv, yay Hade nån tanke på att gå ut och lyfta lite i skivstången men nej... Kanske imorgon. Det får vara okej att inte göra massa saker idag.
Det låter som en jättehärlig dag!Idag har jag känt mig tusen gånger bättre, skönt Har inte suttit still så mycket idag men ändå inte lämnat gården, vi fick hem 7,5 kubik med ved som behövde staplas så det tog sin lilla stund.
Nu på kvällen gick jag ut i kylan (4 grader) för lite marklyft. 5 arbetsset med femmor på 60/65/70/75/80 kg. Sista setet var tungt, de andra kändes riktigt bra med bra teknik. Körde sen en trea på 90 kg, hemma-PB Tungt men helt klart genomförbart. Efteråt gjorde jag en femma på 60 kg bara för att känna hur jävla lätt det var i jämförelse Lite militärpress smög jag in också.
Har nu också yogat i någon halvtimme sådär, känner mig betydligt mer balanserad än igår Nästa vecka är det nya tag, men ska försöka hålla nere kraven.
Väla är grymt bra att ha jag och en vän planerar att motionera där när vi blir gamla matchande kläder ofc, sen är det bara att gå varv på varv på varv där inne.Kom på nu att jag faktiskt ska springa gatlopp snart. Måste inom väla och köpa en födelsedagspresent
Tänkte skriva "been there, done that" men är i samma sits själv…Sprang en runda på 5km idag. Andra gången i mitt liv. Alltsååå mitt psyke är det som fuckar upp min träning. Skulle ha kommit längre i träningen om jag skulle sluta lyssna på min hjärna Efter 1km idag ville jag stoppa. Det var tungt, allt värkte, försökte hitta på en massa anledningar till att stanna. Tillslut hade jag sprungit 5km och jag var eg inte ens ansträngd mest stel i benen. Samma i styrketräningen. Jag tar oftast inte i 100%. Speciellt inte i benträningen. Måste SLUTA TÄNKA bara KÖR!
Trädgårdsarbete är också träning (försöker övertala min stegräknande mor att det blir ca 6000 av att klippa gräset, men det verkat som att hon inte anser detsamma)Idag har jag känt mig tusen gånger bättre, skönt Har inte suttit still så mycket idag men ändå inte lämnat gården, vi fick hem 7,5 kubik med ved som behövde staplas så det tog sin lilla stund.
Nu på kvällen gick jag ut i kylan (4 grader) för lite marklyft. 5 arbetsset med femmor på 60/65/70/75/80 kg. Sista setet var tungt, de andra kändes riktigt bra med bra teknik. Körde sen en trea på 90 kg, hemma-PB Tungt men helt klart genomförbart. Efteråt gjorde jag en femma på 60 kg bara för att känna hur jävla lätt det var i jämförelse Lite militärpress smög jag in också.
Har nu också yogat i någon halvtimme sådär, känner mig betydligt mer balanserad än igår Nästa vecka är det nya tag, men ska försöka hålla nere kraven.