Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.... Gick till VC i förmiddags för o kolla svullnaden i ansiktet, tänkte det skulle ta en h max, men blir visst här minst en natt.... oväntat. Men har det bra.
Men oj! Vad tror dom att det är för nåt när du blev kvar till och med?
Varma kramar till digDet är ätstörningarna, är väl dags att jag tar hjälp för dem.
Vill inte skriva så mkt om det, men det är iaf det det handlar om. Läkaren på VC kunde inte skicka hem nån med en hjärtrytm på 33 sa han...
Varma kramar till dig![]()
MenHmm.... Gick till VC i förmiddags för o kolla svullnaden i ansiktet, tänkte det skulle ta en h max, men blir visst här minst en natt.... oväntat. Men har det bra.
Det är ätstörningarna, är väl dags att jag tar hjälp för dem.
Vill inte skriva så mkt om det, men det är iaf det det handlar om. Läkaren på VC kunde inte skicka hem nån med en hjärtrytm på 33 sa han...
MenStyrkekramar, ta hand om dig
![]()
Ta hand om dig![]()
Kör du med Team Styrkebyrån?
Med tanke på vad du berättat om hjärtrytm och svullnad i ansiktet så inser man att det är väldigt allvarligt. Det kommer många fler lopp. Du är ung. Det viktiga nu är att du blir frisk så att du kan bygga en sund och stark kropp. Just nu innebär ju all träning och ansträngning att du sliter på kroppen och bryter ner den. Du och din kropp behöver långvarig återhämtning. Jag hoppas innerligt att du kan få den hjälp du är i sådant behov av.Läkaren var just här och avrådde starkt från Vasaloppet och Tjejvasan.
Och visst, på ett sätt förstår jag det, såklart. Men tänker leva på hoppet ett tag till. Imorrn ska jag träffa en psykolog-ish.
Oj, vilken tvärvändning! Hoppas allt blir bra.Nu kom de en annan läkare o sa att jag kan åka Tjejvasan om jag tar det lugnt och det känns bra. Så sa han att jag har "idrotts-hjärta" och om jag börjar äta bättre kommer jag kunna prestera grymmisch!
❤
Med tanke på vad du berättat om hjärtrytm och svullnad i ansiktet så inser man att det är väldigt allvarligt. Det kommer många fler lopp. Du är ung. Det viktiga nu är att du blir frisk så att du kan bygga en sund och stark kropp. Just nu innebär ju all träning och ansträngning att du sliter på kroppen och bryter ner den. Du och din kropp behöver långvarig återhämtning. Jag hoppas innerligt att du kan få den hjälp du är i sådant behov av.heart
![]()
Hoppas du får hjälp och försök ta hand om digDet är ätstörningarna, är väl dags att jag tar hjälp för dem.
Hoppas du får hjälp och försök ta hand om dig ❤