Funderar lite på hur jag ska lägga upp min fortsatta rehab. Ska i alla fall fortsätta gå på massage så kanske mina muskler slappnar av tillslut. Ska iväg på fredag nästa gång.
Ska börja styrketräna igen till veckan och köra typ de tre stora basövningarna + en annan övning tre ggr per vecka och med LÄTTA vikter! Kanske bara stången första veckan för att sen försiktigt öka på och vara noga med tekniken så jag inte faller snett igen. Sen en halvtimme yoga per vecka också för rörlighet och avslappning.
Funderar på att köra så plus mina vanliga promenader och alla ridpass i några veckor och sen göra en check hos kiropraktorn igen. Så kanske jag vågar mig på att löpträna lite under våren ändå!

Men försöka undvika för hårt underlag utan hålla mig till grusvägen och skogen till en början och se så kroppen håller sig kvar. Och inga långa pass utan max 30 min en tid framöver.
I vardagen anstränger jag mig också för att inte hamna tillbaka till snett bäcken. Sitter mer ordentligt när jag jobbar, inte snett med ett ben under mig eller i skräddarställning

Samma när jag sitter vid köksbordet osv. Försöker också tänka på att stå rakt upp och ner istället för att vila på ena höften som jag ofta gör annars.