Har en tanke på att springa på lunchen och vill helst springa ute. Men det är -13 grader just nu så jag gymmar istället om inte det blir drastiskt mildare fram till lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På väg hem från gymmet. Ett helt okej pass med fokus på rygg och mage. (För övrigt det jag tycker är svårast att komma på övningar för )
Jag är så imponerad över den varierade och välbalanserade träningen du har! Dina rapporter om dina träningsveckor ser ut som rena skolboksexempel på sund och varierad träning!
För mig går det extremt långsamt framåt. Träning är inte att tänka på ännu. Jag kämpar med att orka vara uppe och ”igång”. Allt går fortf i snigelfart och jag måste vila flera ggr under dagen. Har även fått ngt skit på luftrören som gör att de drar ihop sig vid djupandning. Men det går trots allt framåt så det är bara att kämpa på.
Jag fyller år idag och fick av finaste sambon (med bidrag fr släkten) ett löpband! Så himla fint! Längtar så tills jag kan testa det!
Kan nog vara värt att kolla med en annan PT i så fall, ditt upplägg är ju inget konstigt tycker jag, låter snarare väldigt vettigt för nån som är självgående och redan igång. Är ju annat för mig som behöver piskas iväg Det är samma pris här, största anledningen till att jag slutade... Blir ju ohållbart i längden
Jag har hittat ett helt gäng övningar för mage och rygg på insta
Kolla vilka jag följer så hittar du en av dem, Kim. Hon har massa övningar för alla delar av kroppen och som vem som helst fixar och så plockar man ihop de övningar man gillar.
Visst är det fantastiskt när man börjar se och märka att det ger resultat? Bättre motivationsboost finns inte!Skriver knappt i dom här trådarna, men är så sjukt stolt över att ha börjat kunna se en början till att jag har muskler på magen. Känner mig som en amazonas. Typ. Ångrar att jag inte tog en förebild.
Nu ska jag bara få ordning på vad jag äter så att jag faktiskt kan bygga muskler också.
Blåser det motvind får man räkna den sträckan dubbelt, det är sen gammalt4 km löpning blev det på lunchen, snittempo 6,02 och det är jag riktigt nöjd med Blåste iskall motvind första halvan och det är runt 2-3 minugrader ute så det kändes lagom med en kortare runda
Blåser det motvind får man räkna den sträckan dubbelt, det är sen gammalt
Det gör du rätt i!Det ska jag köra med hädanefter
Igår stalljobb och idag 4 km löpning med bebis i barnvagn. Kan ha varit det mentalt tuffaste löppasset hittills, trots att jag bara tog vanliga 4 km-rundan 1 dm slask, hård blåst, snöglopp och lite lätt missnöjd bebis i vagnen. Var typ genomblöt och kall efter 100 meter. Men jag tog mig runt och bebisen stod ut hela rundan!
Fy fasen! Är rätt trött på det här vädret nu....