Lyckades få in veckans andra pass tack vare hemmajobb och lunchträning. Har aldrig gjort så många burpees i hela mitt liv
Vi började med en massa teknikjobb i ringarna där jag nu kommit så långt att jag kan göra ett gäng pull-ups med falskt grepp. Senast jag provade det var i oktober någon gång och då kändes det helt omöjligt, så det var skoj att se att jag har utvecklats lite! Och efter detta kom burpees... Massor av burpees. 200 hopprepshopp följt av 50 burpees, och så gjorde vi två omgångar av det. Snacka om att det byggde pannben att komma till burpee nummer 30 och veta att man fortfarande hade 70 kvar!
Tror att det här får avrunda träningsveckan faktiskt. Vi kommer att tillbringa helgen hos min bror i Göteborg, så jag ska prioritera att umgås med honom och hans flickvän. Sedan fortsätter vi ner till mina föräldrars sommarhus på måndag och tillbringar resten av veckan där, så det blir ingen crossfit nästa vecka men väl promenader på stranden, styrketräning på byns enda gym och kanske till och med en liten löptur eller två! Massor av semlor, svenskt bröd, lösgodis och annat gott kommer det också att bli
Jag blir nästan stressad av att läsa om era Crossfitpass